Reklama

Sensacja ostatniego festiwalu w Cannes i ikona francuskiej mody razem na scenie! O kim mowa? Oczywiście, o polskiej aktorce Joannie Kulig i francuskiej influencerce Jeanne Damas. Marka Reserved zaprosiła gwiazdy do współpracy przy jesiennej kampanii I Can Boogie. Trzy etiudy filmowe promujące brand stworzył Gordona Von Steiner i łączy je wspólny hasztag #ICanBoogie. Najnowsza kampania Reserved jest magnetyzująca i wyjątkowa, a jej motyw przewodni to muzyka i taniec. Dawno nie widzieliśmy czegoś tak pięknego!

Reklama

Joanna Kulig i Jeanne Damas – gwiazdy młodego pokolenia

Joanna Kulig wyrasta na jedną z największych gwiazd w Polsce. Nazwisko polskiej aktorki jest na ustach całego świata od czasu festiwalu w Cannes i pokazu filmu Zimna Wojna Pawła Pawlikowskiego. Jej talent został doceniony przez krytyków filmów oraz przez gwiazdy, takie jak Juliette Binoche i Julianne Moore! Dla odmiany Jeanne Damas nie ma wiele wspólnego z kinem, ale z modą już tak. Jeanne jest influencerką, ikoną francuskiej mody, a na jej Instagramie za chwilę wybije milion obserwujących. Nic dziwnego, jej stylizacje wzbudzają prawdziwą obsesję. Umiejętnie łączy styl retro z najświeższymi trendami i w niewymuszony sposób definiuje pojęcie francuskiego stylu oraz zachęca dziewczyny z całego świata do kreowania autentycznego wizerunku. Stylizacje Jeanne regularnie trafiają na łamy francuskiego Vogue'a, a ona sama uznawana jest za nową it-girl.

Reserved

Ponadczasowy szyk i hollywoodzka sensualność

Dlaczego właśnie te dwie gwiazdy zostały wybrane do najnowszej kampanii Reserved? Ponieważ obie są szalenie ambitne, zdeterminowane i potrafią się dobrze bawić, co widać w najnowszej kampanii marki I Can Boogie. Mają to „coś”: ponadczasowy szyk i hollywoodzką sensualność rodem z lat 60. czy 70., ale ze szczyptą przekorności. Są także odbiciem kobiecego temperamentu tamtych czasów. Nie wstydzą się flirtować ani uwodzić. Po prostu kochają życie!

„W naszej kampanii zwrot: Yes Sir, I can Boogie, nabiera nowego znaczenia. Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię”, mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

Reserved

I Can Boogie, czyli piękne wspomnienie lat 70.

Nowa kampania Reserved I Can Boogie utrzymana jest w klimacie retro, a właśnie w nim czują się najlepiej jej bohaterki. Pierwszy rozdział kampanii I Can Boogie/The Show w obrazie Gordona Von Steinera to piękne wspomnienie lat 70., wielkiej estrady, niczym San Remo czy Eurowizji. Czasów gdy kobieca energia mieszała się z pasją oraz finezją, a estradowe show było dopracowane do najmniejszego detalu. Na ekranie Damas i Kulig towarzyszy grupa profesjonalnych tancerzy wykonujących elementy tańca boogie-woogie. Reżyserowi, który współpracuje z największymi markami branży mody (Gucci, Prada, Miu Miu) udało się uchwycić ducha lat 70. oraz przenieść estetykę tej dekady na ekran.

Reserved

Reserved zaprasza na kolejne rozdziały swojej jesiennej opowieści. W którym kierunku podąży zabawa w rytmie boogie? Przekonamy się już wkrótce. Kolejna odsłona już 18 września!

#ICanBoogie

Reserved
Reklama

Materiał powstał we współpracy z marką Reserved

Reklama
Reklama
Reklama