Kampania La Mania jesień-zima 2020: tajemnicza strona kobiecej natury
W nowej kolekcji królują lata 70. i 80.
W nowej kampanii promującej kolekcję AW 2020, La Mania zabiera nas w podróż po tajemniczej stronie kobiecej natury. Marka pokazuje dojrzałą i pełną pewności siebie kobietę La Mania. Aby podkreślić intrygującą stronę osobowości, osadza narrację kampanii w surowych krajobrazach: wulkanicznych szczytach, polodowcowych terenach i gorących źródłach. Taka właśnie jest kobieta w kampanii marki jesień/zima 2020 – pełna przeciwieństw.
W jesienno-zimowej kolekcji przeważają formy nawiązujące mocno do lat 70. i 80, w których wykorzystano materiały pełne siły i charakteru: naturalną skórę, pióra oraz cekiny. Skórzane ubrania to must-have na nadchodzący sezon, który można było zauważyć nie tylko na wybiegach największych projektantów, ale również w typowo streetowych stylizacjach. W La Mania trend ten widać w części kolekcji m.in. szerokich spodniach, dwurzędowym płaszczu, czy oversize’owej marynarce. Inne elementy kolekcji również zwracają na siebie mocno uwagę: top i sukienka z dekoltem ozdobionym czarnymi piórami, czy koronkowa sukienka z cekinowymi detalami.
Za pełne tajemniczości i zmysłowości zdjęcia odpowiada Kamil Kotarba.
Modelka: Klaudia Paulik
Fotograf: Kamil Kotarba
Stylistka: Ewelina Gralak
Włosy/Make-up: Anna Stykała
Produkcja: Roksana Gołębiowska
Scenografia: Michał Pańczyk, Jan Zagdański
1 z 11
Kampania La Mania na AW 20
2 z 11
Kampania La Mania na AW 20
3 z 11
Kampania La Mania na AW 20
4 z 11
Kampania La Mania na AW 20
5 z 11
Kampania La Mania na AW 20
6 z 11
Kampania La Mania na AW 20
7 z 11
Kampania La Mania na AW 20
8 z 11
Kampania La Mania na AW 20
9 z 11
Kampania La Mania na AW 20
10 z 11
Kampania La Mania na AW 20
11 z 11
Kampania La Mania na AW 20