Reklama

W nowej kampanii promującej kolekcję AW 2020, La Mania zabiera nas w podróż po tajemniczej stronie kobiecej natury. Marka pokazuje dojrzałą i pełną pewności siebie kobietę La Mania. Aby podkreślić intrygującą stronę osobowości, osadza narrację kampanii w surowych krajobrazach: wulkanicznych szczytach, polodowcowych terenach i gorących źródłach. Taka właśnie jest kobieta w kampanii marki jesień/zima 2020 – pełna przeciwieństw.

Reklama

W jesienno-zimowej kolekcji przeważają formy nawiązujące mocno do lat 70. i 80, w których wykorzystano materiały pełne siły i charakteru: naturalną skórę, pióra oraz cekiny. Skórzane ubrania to must-have na nadchodzący sezon, który można było zauważyć nie tylko na wybiegach największych projektantów, ale również w typowo streetowych stylizacjach. W La Mania trend ten widać w części kolekcji m.in. szerokich spodniach, dwurzędowym płaszczu, czy oversize’owej marynarce. Inne elementy kolekcji również zwracają na siebie mocno uwagę: top i sukienka z dekoltem ozdobionym czarnymi piórami, czy koronkowa sukienka z cekinowymi detalami.

Za pełne tajemniczości i zmysłowości zdjęcia odpowiada Kamil Kotarba.

Modelka: Klaudia Paulik
Fotograf: Kamil Kotarba
Stylistka: Ewelina Gralak
Włosy/Make-up: Anna Stykała
Produkcja: Roksana Gołębiowska
Scenografia: Michał Pańczyk, Jan Zagdański

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama