Reklama

Rozwiane włosy, minimalny makijaż i bardzo dopracowane stylizacje utrzymane w pastelowych odcieniach, przełamanych energetyczną czerwienią... Tak prezentuje się współczesna it girl, top modelka Mica Argañaraz, w najnowszej kampanii marki Jenny Fairy. Na hipnotyzujących zdjęciach Daria Catellianiego udało się uchwycić tajemniczy klimat kurortu przed sezonem, w którym zamiast gwaru, słychać wzburzone fale uderzające o wulkaniczne skały.

Reklama

New Romantics - kampania Jenny Fairy na wiosnę-lato 2021

Grafitowo-rdzawe skały to doskonałe tło dla najnowszej kolekcji butów i torebek Jenny Fairy. Ciemne tło wydobywa ich bogatą paletę kolorystyczną, w której dominują pudrowe pastele i karmel, ale nie brakuje także klasycznej czerni. Nowy romantyzm z tytułu kampanii to hasło, które doskonale opisuje aktualne trendy - łączące zalotną kobiecość z nowoczesnym minimalizmem.

Jenny Fairy zachęca, by dowolnie łączyć elementy eleganckie ze sportowymi czy plażową swobodę z miejskim szykiem. Stylową oprawą dla zmysłowej sukienki stają się masywne buty sportowe w odcieniu nude, a dodatkiem do wakacyjnych japonek - elegancka torebka z plecionką.

Zachwyca skupienie na detalach: plecionkach z rafii i skóry, przeskalowanych klamrach, łańcuszkach i koralikach ozdobnych uchwytów torebek. Dostępna w CCC marka Jenny Fairy po raz kolejny udowadnia, że zgodność ze świeżymi trendami może iść w parze z atrakcyjną ceną!

Najnowsza kolekcja Jenny Fairy wiosna–lato 2021 dostępna jest w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji marki.

KAMPANIA REKLAMOWA:
Fotograf: Dario Catelliani / CLM
Modelka: Mica Argañaraz / Viva London
Stylizacja: Ondine Azoulay / Itrepid
Make-up: Karim Rahman / Bryant Artists
Włosy: Laurent Philippon
Produkcja CCC: Bartosz Majkowski
Dom produkcyjny: Warsaw Creatives

Reklama

Materiał powstał z udziałem CCC.

Reklama
Reklama
Reklama