Japońska marka Uniqlo otwiera sklep w Polsce 27 października!
Już w najbliższy czwartek wielkie otwarcie Uniqlo Pop-Up
- Redakcja VIVA!
Na polskim rynku modowym przybywa nowości. Jedną z nich jest japońska marka Uniqlo, która stanowi sporą konkurencję dla Zary i H&M. Według Brand Finance to jeden z 10 najcenniejszych brandów modowych na świecie. Zakupy będzie można zrobić w Warszawie już od 27 października od godziny 10 rano. „From Tokyo to Warsaw” to ogólne przesłanie globalnej marki odzieżowej Uniqlo przed wejściem marki do Polski. Gdzie będzie znajdował się sklep japońskiej marki? Wielkie otwarcie UNIQLO POP-UP w Warszawie w Domach Towarowych Wars Sawa Junior (ul. Marszałkowska 104/122), odbędzie się w czwartek 27 października o godz. 10:00.
ZOBACZ TEŻ: Jak styl country wpłynął na świat mody i kulturę?
Uniqlo otwiera butik w Warszawie
W dniu otwarcia sklepu, Uniqlo zaprezentuje gamę produktów LifeWear, włącznie ze specjalnymi ofertami na ultralekkie puchowe kurtki, swetry z wełny merino oraz rozpinane kurtki z puszystego polaru. Promocje będą obowiązywały aż do soboty. Do wyczerpania zapasów, pierwsi klienci, który dokonają zakupu produktów Uniqlo na łączną kwotę minimum 400 zł, otrzymają w prezencie wyjątkową torbę zaprojektowaną przez polskiego, tworzącego w Tokio artystę – Przemka Sobockiego.
Niesamowity rozwój marki Uniqlo
W Polsce będzie to dopiero pierwszy butik marki, jednak na świecie istnieje ich aż 2,3 tysiąca. Najwięcej spotkać można ich w Chinach, bo aż 869. Kolejno w Japonii 812 oraz w Korei Północnej 127. W Europie swoje siedziby Uniqlo ma w Belgii, Szwecji, Holandii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Dani oraz Włoszech. Warto wspomnieć, że w 2021 roku Uniqlo wygenerowało 1,77 biliona jenów przychodu. Uniqlo należy do grupy Fast Retailing, w której portfelu znajdują się również J Brand, Comptoir de Cotonniers, GU oraz Theory.
CZYTAJ TEŻ: Trendy na lato 2022: slip dress pokochały gwiazdy, a nawet arystokratki!
Marka Uniqlo odpowiedziała nam również na kilka pytań, aby zaspokoić ciekawość fanów i przyszłych klientów w Polsce.
Jaka filozofia przyświęca marce Uniqlo?
LifeWear to filozofia marki - odzież tworzona w oparciu o nasze japońskie wartości - prostotę, jakość i trwałość - przeznaczona do wzbogacania codziennego życia ludzi. Uniqlo oferuje wysokiej jakości przedmioty codziennego użytku z elementami mody w przystępnych cenach.
Czy Polska to rynek z potencjałem?
Poprzez sklep internetowy Uniqlo Europe od ponad sześciu lat oferujemy nasze produkty polskim klientom i otrzymaliśmy wiele pozytywnych opinii. Aby jeszcze bardziej pogłębić nasze zrozumienie rynku, postanowiliśmy otworzyć pop-up store w centrum Warszawy.
Minimalizm - czy to moda uniwersalna, która nigdy nie przeminie?
Wierzymy w dostarczanie podstawowych ubrań, które ludzie mogą wykorzystać jako elementy składowe, aby zaspokoić swoje style, osobowości i potrzeby. To jest to, co nazywamy LifeWear.
Czy możemy spodziewać się innych lokalizacji sklepów Uniqlo w Polsce?
Działanie pop-up store planowane jest na około rok. Chcielibyśmy najpierw zdobyć głębsze zrozumienie polskich klientów i rynku poprzez nasz pop-up store, który będzie naszą pierwszą okazją do fizycznej obecności w Polsce. Po zdobyciu doświadczenia dzięki naszemu pop-upowi, rozważymy plany długoterminowe, w tym możliwość otwarcia jednego lub więcej stałych sklepów.
Dla kogo jest moda Uniqlo?
UNIQLO oznacza wysokiej jakości, wysoce funkcjonalne, dobrze zaprojektowane, wszechstronne i niedrogie ubrania, które zaspokajają potrzeby ludzi w każdym wieku. My jesteśmy stworzeni dla wszystkich.