Reklama

Są marki, które potrafią sprzedać dosłownie wszystko. I z pewnością należy do nich włoski dom mody Gucci. Nie wierzycie? Ostatnio dowodzona przez Alessandro Michele marka wypuścił na rynek kosztujący 380 dolarów czyli około 1400 złotych kostium kąpielowy. Przyznajmy, jest bardzo efektowny, lśniący i zdobi go tak pożądane logo Gucci. Jedyny kłopot w tym, że… nie można się w nim kąpać. A na pewno nie można tego robić w basenie z chlorowaną wodą, bo powoduje to blaknięcie zdobiącej kostium dekoracji.

Reklama

Wieczorowy kostium kąpielowy Gucci

Zresztą nikt nie robi z tego tajemnicy. Informuje o tym z rozbrajającą szczerością sama marka i poleca traktowanie kostiumu jako części dziennej lub wieczorowej stylizacji. Stało się to powodem prawdziwej burzy w Internecie. I choć może była to burza w przysłowiowej szklance (tym razem chlorowanej) wody, musimy przyznać, że świat mody nie przestaje nas zaskakiwać. Czekamy teraz na płaszcz przeciwdeszczowy, w którym nie można chodzić po deszczu i puchówkę, która kurczy się pod wpływem mrozu. A może macie jeszcze inne pomysły?

Materiały prasowe/Gucci
Materiały prasowe/Gucci
Materiały prasowe/Gucci
Reklama
Reklama
Reklama