Reklama

Answear.LAB to brand tworzony przez kobiety dla kobiet, który często angażuje się w akcje społeczne i charytatywne. Każdą nową kolekcję traktuje jak doskonałą okazję do przekazania najważniejszych prokobiecych wartości. Tym razem stanął ramię w ramię z Feminoteką w obronie kobiet doświadczających przemocy. Na czym polega ta współpraca?

Reklama

Marka Answear.LAB głosem kobiet w świecie mody

Skoro od wielu lat mówi się, że wielu wyborów dokonujemy portfelami, to zawartość naszej szafy odzwierciedla idee, zgodnie z którymi żyjemy. Jeśli wierzysz w siłę siostrzeństwa, kobiece wsparcie i równość wszystkich ludzi, w tym kobiet niezależnie od wykształcenia i doświadczenia życiowego, w kolekcjach Answear.LAB znajdziesz wiele ubrań dla siebie. Brand stawia także na wsparcie polskich przedsiębiorców i twórców – każda kolekcja powstaje przy udziale niezależnych projektantów, lokalnych fabryk i małych wytwórni.

Jednym z przykładów takich kapsuł jest kolekcja Be Shero, stworzona specjalnie na tegoroczną edycję Co Jest Grane Festival & Women’s Voices Kolektyw. Znajdziemy w niej koszulkę z napisem „I am a woman. What is your superpower?” i wiele innych szytych na miarę, mocnych i stylowych elementów garderoby. Ubieranie w siłę kobiet jest w centrum zainteresowania marki. Przesłanie jest ważne, ponieważ kobiety powinny czuć się docenione. Są córkami, matkami, pracownicami, podejmują dziś liczne działania, by być tym, kim chcą. Tworzą pokolenia, więc ważne, by czuły moc i mogły ją czerpać od innych, ale także od samych siebie.
Autorki kolekcji szukały inspiracji wśród kobiet, których siła charakteru i woli pozwalały być zawsze sobą. Rosa Parks, Coco Chanel, Georgia O'Keefe, Simone de Beauvoir poświęciły swoje życie, aby uczynić świat wspanialszym miejscem. Były wytrwałymi wizjonerkami o oryginalnym stylu i przekonaniach. Właśnie dlatego są prawdziwymi SHERO i wzorem dla kolejnych pokoleń kobiet. Kobiety mogą i powinny nosić, co chcą, ponieważ kiedy masz coś ważnego do powiedzenia, ludzie w końcu będą musieli słuchać.

Mat. prasowe

Brand stworzony przez pierwszy w Polsce multibrandowy e-sklep Answear (ofertę możesz sprawdzić na: https://answear.com/c/ona) działa na 11 rynkach i wspiera nie tylko Polki. Dla przykładu, dochody ze sprzedaży projektów z ubiegłorocznej kolekcji Girl Power Answear.LAB przekazał na realizację celów statutowych fundacji UNAWEZA, którą założyła Martyna Wojciechowska. Dzięki temu wsparciu możliwe stało się wyrównanie szans społecznych, prawnych i ekonomicznych kobiet z różnych stron świata.

Answear.LAB i Fundacja Feminoteka – wspólne działania w 2023 roku

Wspominany wcześniej Co Jest Grane Festival & Women’s Voices Kolektyw (16 i 17 czerwca w Warszawie) dał początek wspólnym działaniom Answear.LAB i Fundacji Feminoteka. W trakcie festiwalu marka zorganizowała akcję charytatywną „Nie mamy zgody na przemoc”, która stała się protestem przeciwko niesprawiedliwości i przemocy wobec kobiet. Publiczność zachęcona przez Answear.LAB zakleiła symboliczną ścianę takimi hasłami, jak: „empatia”, „miłość”, „radość”, „czułość”, „wsparcie” i „szacunek”.

W efekcie zaklejenia napisu „Nie mamy zgody na przemoc” na ścianie pozostało hasło „Mamy moc”. Answear.LAB zaoferowała Fundacji Feminoteka również wsparcie materialne w wysokości 20 tys. zł.

Czym zajmuje się Fundacja Feminoteka?

Organizacja działa od 2005 roku, skupiając się przede wszystkim na rzecz kobiet doświadczających przemocy, głównie seksualnej. Zapewnia bezpłatne wsparcie terapeutyczne, prawne i psychologiczne ofiarom przemocy. Poza tym edukuje społeczeństwo – organizuje debaty i akcje społeczne dotyczące przemocy wobec kobiet. Fundacja Feminoteka zajmuje się też dyskryminacją ze względu na płeć w polskim życiu społecznym, politycznym i kulturalnym.

Mat. prasowe
Reklama

Jeśli ma to dla ciebie sens, warto, abyś sama przekonała się, że moda spod znaku „wear your values” ma ogromne znaczenie! Manifestuj wyznawane wartości, nosząc ubrania prokobiecej marki Answear.LAB, którą tworzą kobiety dla kobiet.

Reklama
Reklama
Reklama