Jak najlepiej ubrać się na spotkanie biznesowe? Poznajcie kilka prostych zasad!
Stylizacje tych gwiazd Was zainspirują!
Stylowy wygląd w biurze czy na spotkaniu wzmaga pewność siebie, a to z kolei skutkuje poprawą wyników w pracy. Nie trzeba jednak szukać niezwykle drogich czy oryginalnych elementów garderoby - wystarczy trzymać się klasyki. Ponadczasowe kroje sprawdzą się w każdej sytuacji i nie narażą nikogo na śmieszność, natomiast główną uwagę należy zwracać na... kolorystykę!
W biznesie najczęściej dominuje połączenie białej lub błękitnej koszuli z pozostałymi barwami. To chłodne kolory, które podkreślają ciepły odcień skóry. Na co dzień najlepiej dobierać elementy garderoby na identycznej zasadzie: kontrast ciepły - zimny.
Warto mieć w swojej szafie również granatową, szarą oraz czarną marynarkę, które będą do wszystkiego pasować. Należy jednak pamiętać, że czarne stylizacje średnio nadają się na poranne wyjścia, ponieważ mogą przytłoczyć naszego rozmówcę. Dobrze postawić wówczas na brązy, bądź pastele.
Podobnymi zasadami kieruje się czerwień - kolor konfrontacji. W biznesie na total czerwony look mogą pozwolić sobie wyłącznie kobiety na wysokich stanowiskach, chyba że przełamie się ją inną barwą... Zainspirujcie się stylizacjami gwiazd w naszej galerii!
1 z 5
Blake Lively wie, że połączenie szarości i borda to jedno z najpiękniejszych kolorystycznych duetów. Dodatkowo zdecydowała się na klasyczny krój garnituru oraz modny wzór - kratę.
2 z 5
Olivia Palermo beżową stylizację o dość męskim kroju słusznie przełamała szpilkami w chłodnym morskim odcieniu.
3 z 5
Jessica Alba zdecydowała się na klasyczną białą koszulę, którą przełamała jednak mocniejszym akcentem - skórzanymi spodniami. Można sobie na to pozwolić, lecz trzeba uważać, by nie wyglądać zbyt wulgarnie.
4 z 5
Victoria Beckham kocha czerń, lecz zawsze stara się ją przełamywać innym akcentem kolorystycznym na zasadzie kontrastu ciepły - zimny.
5 z 5
Księżna Meghan w większości stylizacji łączy w taki sposób kobiecość z nowoczesnością, że jej looki spokojnie nadawałyby się na spotkania biznesowe.