Reklama

W przeddzień Olimpiady w Rio marka H&M pokazała kampanię reklamową nowej sportowej linii ubrań, w której udział wzięła Caitlyn Jenner. Oprócz Caitlyn Jenner (kiedyś Bruce'a Jennera, złotego medalisty olimpijskiego w dziesięcioboju), która miała odwagę stanąć w obronie swojej tożsamości, w pięknym filmie wystąpili: Chelsea Werner, której zespół Downa nie zatrzymał w osiąganiu sukcesów gimnastycznych, Mike Coots, nadal serfujący, choć stracił nogę po tym, jak zaatakował go rekin i Namibia Flores, która musiała walczyć z uprzedzeniami, aby realizować marzenia w dziedzinie boksu.
- Robić swoje, niezależnie od wszelkich przeciwności - na tym polega zwycięstwo. Nieważne, czy reprezentujesz swój kraj, czy samego siebie - narratorem w filmie jest Caitlyn, która o udziale w kampanii powiedziała: - Głęboko wierzę, że siła sportu może przynieść pozytywne zmiany w życiu każdego człowieka. Ten film przypomina mi o sile i odwadze ludzi na całym świecie, którzy nie boją się być sobą i są w stanie pokonać wszelkie przeszkody pojawiające się na ich drodze.

Reklama

Polecamy także: To będzie hit! H&M ogłasza współpracę z domem mody Kenzo!

H&M For Every Victory

Prezentując technicznie zaawansowaną, ekskluzywną kolekcję sportową zatytułowaną For Every Victory, H&M celebruje rolę indywidualnych osiągnięć. Kolekcję przygotowano we współpracy ze szwedzkimi olimpijczykami. Spośród nich wybrano też twarze kampanii – osoby, które inspirują sukcesami osiągniętymi w sporcie i w życiu prywatnym. Kolekcja składa się ze sportowych i treningowych ubrań stworzonych w oparciu o wiedzę ekspertów. Wszystkie elementy zostały przetestowane przez sportowców reprezentujących Szwecję na igrzyskach olimpijskich, którzy oceniali ją pod kątem projektu, funkcjonalności i wygody. W roku 2016 szwedzcy sportowcy wystąpią na olimpiadzie i paraolimpiadzie w Rio de Janeiro właśnie w strojach H&M. Zobaczymy je podczas ceremonii otwarcia, w czasie wręczania medali oraz w wybranych konkurencjach sportowych.

Kolekcja For Every Victory będzie dostępna w sklepach i online od 21 lipca.

Reklama

Polecamy też: Caitlyn Jenner i H&M - kulisy współpracy.

Reklama
Reklama
Reklama