Reklama

Siedemnastoletnia Billie Eilish podbiła branżę muzyczną w przeciągu ostatniego roku. Została okrzyknięta nowym objawieniem popu, a jej piosenki grane są w radiach na całym świecie. Równocześnie zwraca uwagę oryginalnym stylem, nazwanym post-emo. Stawia na oversizowe bluzy i obszerne kreacje. Teraz została zaangażowana do najnowszej kampanii MCM i... doskonale się w niej odnalazła!

Reklama

Choć ta niemiecka marka oferuje skórzane produkty, wśród których królują klasyczne akcesoria z najlepszych jakościowo materiałów, lubi współpracować z młodymi artystami, co zapewnia jej jedyny w swoim rodzaju awangardowy charakter. W kampanii na jesień i zimę 2019 roku artystka pojawia się w charakterystycznych dla siebie, obszernych stylizacjach. Prezentuje torby, nerki, buty i inne dodatki, a partneruje jej raper Childish Major.

Sam Dirk Schönberger, czyli globalny specjalista ds. kreatywnych MCM, podzielił się spostrzeżeniami na temat zmiany wizerunku firmy: „Nie mam złudzeń: MCM to marka artykułów skórzanych i nie będziemy tego odkładać na bok. Ale chcemy budować linię ready-to-wear oraz oferować obuwie”.

Zobaczcie najnowszą kampanię w naszej galerii!

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama