"Radość leży w uczuciach, jakimi ludzie darzą siebie nawzajem". Anja Rubik z mężem reklamuje światową markę
Anja Rubik i jej mąż Sasha Knezevic zostali ambasadorami świątecznej kampanii Tiffany & Co., która dziś zadebiutowała w światowych mediach. Małżonkowie, którzy w ubiegłym miesiącu ogłosili rozstanie, odtwarzają zakochaną w sobie parę - zgodnie z przesłaniem bożonarodzeniowej kampanii amerykańskiej marki, która stawia na prawdziwe więzi i ma "wywołać ciepło i autentyczność, które rodzi się z rzeczywistych relacji".
- Wierzymy w autentyczność. Radość leży w uczuciach, jakimi ludzie darzą siebie nawzajem – powiedziała Caroline Naggiar, szefowa marketingu marki, tłumacząc, dlaczego Tiffany nie zatrudnił do reklamy obcych sobie modeli, którzy udają miłość, ale naprawdę kochających się ludzi.
Brad Kroenig z synami Hudsonem i Jamesem w kampanii amerykańskiej marki
Dlatego, obok Polki i jej męża wystąpił również model Brad Kroenig ze swoimi synami, Hudsonem i Jamesem (to pierwsza wspólna kampania Kroenigów, znanych przede wszystkich z pokazów Chanel). W kampanii wystąpili również inni prawdziwi bracia - dziecięcy modele Elijah, Kieran i Braden Crothers. Sesję w Nowym Jorku sfotografował Mario Sorrenti, a gwiazdy wystylizował Edward Enninful.
Rubik: "Wspólne sesje nie będą miały miejsca"
Tymczasem Anja, potwierdzając rozstanie z mężem, powiedziała w "Dzień Dobry TVN": - Wspólne sesje na razie nie będą miały miejsca, bo nie chcemy być zakłamani.
Anja Rubik i Sasha Knezevic razem reklamują biżuterię Tiffany w kampanii Holiday 2015
Dodała wtedy również: - Prawda jest taka, że faktycznie rozstaliśmy się na jakiś czas. Nieprawdą jest, że kłócimy się, jesteśmy w ogromnej przyjaźni. Nie ma na razie mowy o rozwodzie czy jakiś dziwnych podziałach majątkowych. Nic takiego nie wchodzi w grę, my się nadal kochamy, z tym że nasze życia się troszeczkę inaczej zaczynają toczyć. Chcemy innych rzeczy od życia w danym momencie, więc mamy przerwę. Nie jest łatwo, ale jakoś się trzymam. Różne projekty mi pomagają, bo odcinam się od tego i skupiam się na czymś innym.
W kampanii wystąpili również prawdziwi bracia - Elijah, Kieran i Braden Crothers
O obrączce marzy też mężczyzna i jego przyszły mąż
Kampania świąteczna, w której wystąpiła Rubik, to kontynuacja głośnej reklamy "Will You?" z początku tego roku, gdy kultowa marka jubilerska po raz pierwszy w historii zatrudniła parę tej samej płci. I byli to narzeczeni z prawdziwego życia, którzy mieszkają w Nowym Jorku i planują ślub.
Autorzy "zaręczynowej kampanii" tłumaczyli wówczas, że w dzisiejszych czasach o obrączkach marzy nie tylko każda przyszła żona i jej wybranek, ale też mężczyzna i jego przyszły mąż. - W dzisiejszych czasach droga do małżeństwa nie jest już jednowymiarowa. Historie miłosne pojawiają się w różnych formach. Poprzez tę kampanię chcieliśmy to pokazać na przykładzie prawdziwej homoseksualnej pary - mówiła w styczniu Linda Buckley z Tiffany & Co.
W kampanii wiosna-lato 2015 wystąpiła prawdziwa gejowska para, która planowała ślub