Reklama

Światowej sławy modelka Gigi Hadid startuje ze swoją marką odzieżową! Znudziło się jej chodzenie po wybiegach i postanowiła podbić świat mody jako projektantka i dyrektor kreatywna Guest od Residence. Premiera odbyła 7 września i były na niej obecne liczne gwiazdy. Co znajdziemy w jej ofercie? Jaki jest cel marki? Kto ją wspierał podczas tworzenia własnej marki ubrań?

Reklama

ZOBACZ TEŻ: Odkryj fotografię analogową i rób zdjęcia jak Gigi Hadid!

Marka Gigi Hadid, czyli Guest in Residence

Kiedy modelka ogłosiła, że startuje z własną marką odzieżową było to dla wielu osób szokiem. Większość jej fanów myślało, że w ofercie znajdą się ubrania w stylu ulicznym, ponieważ właśnie z nim jest najbardziej kojarzona, ale Gigi postanowiła postawić na... kaszmir. Chce pokazać i spopularyzować ten materiał młodej generacji za pomocą elementów garderoby, które będą modne, wygodne i przystępne cenowo. Na łamach włoskiego Vogue podzieliła się kilkoma informacjami, przybliżającymi fanom jej pomysł na Guest in Residence:

W przeszłości miałam okazję współpracować i uczyć się od niezwykłych marek oraz projektantów. Celem tego projektu jest stworzenie produktu z materiału, który zachęci ludzi - zwłaszcza nowej generacji – do inwestowania w odzież wysokiej jakości, ale także w przystępnej cenie, a poza tym do zbudowania garderoby z rzeczy prostych i pięknych, które mogą być łączone ze sobą na setki sposobów. Obecnie pod wpływem mediów społecznościowych łatwo wpaść w presję posiadania ciągle zmieniającej się garderoby. Mam nadzieję, że dzięki tej marce, choć trochę odwrócimy ten bieg.

Priorytetem marki jest przede wszystkim wysoka jakość, aby każdy element służył jak najdłużej. Podczas premiery marka Guest in Residence zaprezentowała kolekcję składającą się z ponad stu produktów, w której skład wchodziły między innymi: bluzy z kapturem, koszulki polo oraz dodatki jak czapki i skarpetki. Wszystkie modele były w tradycyjnych, stonowanych kolorach, takich jak beż, szarość lub w mocnych odcieniach różu, zieleni i żółci. Stała linia ma być odświeżana o nowe opcje kolorystyczne przez cały rok, dodatkowo mają pojawiać się specjalne sezonowe kolekcje i limitowane dropy stworzone przy współpracy z różnymi artystami. Ceny za poszczególne elementy mają wynosić mniej niż 400 dolarów. W rozmowie z “Business of Fashion” modelka podkreśla:

Guest in Residence ma nadzieję, że poprzez różnorodność oferowanych modeli może zaproponować coś dla każdego - bez względu na wiek, płeć czy styl.

Ten kierunek marki dodatkowo podkreśla kampania promocyjna, w której występują modele i modelki w przedziale wiekowym od 1 do 100 lat!

Reklama

Podczas premiery marki można było zobaczyć wiele gwiazd, między innymi Bellę Hadid, Emily Ratajkowski, Tana France i Antoniego Porowskiego, jednak zdaniem Gigi wielkim nieobecnym był Virgil Abloh, który przed swoją śmiercią bardzo ją wspierał i doradzał w czasie wczesnego rozwoju Guest in Residence. Póki co marka Gigi Hadid zapowiada się bardzo ciekawie, gdyż oferuje coś nowego o bardzo wysokiej jakości. Co myślicie o Guest in Residence?

Reklama
Reklama
Reklama