Reklama

Najnowsza kampania Maybelline z Gigi Hadid w Nowym Jorku przypomina nam dwie sceny. Po pierwsze, nieśmiertelną Carrie Bradshaw, która w każdym sezonie serialu nie rozstawała się z tiulowymi spódnicami. Po drugie, pamiętną sesję Anji Rubik dla Elie Saab, kiedy ta w złotej sukni przechadzała się ulicami Wielkiego Jabłka. Hadid wygląda zjawiskowo, dziewczęco i nowocześnie.

Reklama

ZOBACZ TEŻ: Sarah Jessica Parker niczym Grace Kelly na premierze spektaklu Plaza Suite

Gigi Hadid niczym Carrie Bradshaw

To już znak rozpoznawczy Seksu w Wielkim Mieście. Tiulowa spódnica, która jeszcze ze starą wersją serialu była w wersji mini, w nowym And Just Like That ewoluowała w maxi. Wciąż jednak zachwycała lekkością i elegancją. Taką samą stylizację w kolorze błękitnym wykorzystano na planie nowej reklamy Maybelline z Gigi Hadid w roli głównej.

Getty Images

Najnowsza kampania Maybelline z Gigi Hadid

Hadid pozuje ubrana od stóp do głów w błękitne kolory, stając i leżąc na żółtych taksówkach. Nie trudno domyślić się więc, że tłem do reklamy jest Nowy Jork. Jej stylizacja i mocny makijaż przykuwają wzrok. Tiulowa spódnica, oversize’owa bluza z kapturem, marynarka oraz niebieskie senakersy idealnie komponują się z wielkim miastem w tle. Ciemne, karminowe usta dodają jej kobiecości.

CZYTAJ TEŻ: Manolo Blahnik, ulubieniec Carrie Bradshaw, zaprojektował linię butów wraz z Birkenstock

Reklama

Zdecydowanie najnowsza kampania Maybelline to strzał w dziesiątkę. Jest dziewczęca, energetyczna i bardzo wielkomiejska!

Getty Images
Getty Images
Getty Images
Reklama
Reklama
Reklama