Reklama

Luksusowa marka Moncler co roku od 2018 roku prezentuje swoje kapsułowe kolekcje, interpretując klasyczną estetykę Moncler w unikalny sposób. Projekt Moncler Genius redefiniuje sposób, w jaki luksusowa moda może funkcjonować w dynamicznie zmieniającym się świecie. Głównym założeniem tego przedsięwzięcia jest współpraca z różnymi projektantami, artystami i twórcami, aby kreować kapsułowe kolekcje, które ukazują nowe oblicze włoskiej marki.

Reklama

ZOBACZ TAKŻE: Pikowane kurtki to must-have sezonu jesień-zima 2024 – stylowe i praktyczne warstwy pod płaszcz. To sprawdzony trik Francuzek!

Majestatyczna przestrzeń i plejada gwiazd na pokazie Moncler Genius w Szanghaju

Moncler Genius zaprezentował spektakularny pokaz podczas finałowej nocy Tygodnia Mody w Szanghaju. Na powierzchni 30 000 m² powstało „Miasto Geniuszu”. Niezwykłe wydarzenie zorganizowane nad rzeką Huangpu, przyciągnęło międzynarodowe gwiazdy, m.in. Anne Hathaway, Naomi Campbell czy Rihannę, oraz 8000 gości, oferując festiwal mody połączony z artystycznymi innowacjami!

Anne Hathaway
Anne Hathaway @moncler
Rihanna i A$AP Rocky
Rihanna i A$AP Rocky @moncler

CZYTAJ TEŻ: Trend alert na jesień 2024: masywne pierścionki - ultrastylowy dodatek do jesiennych stylizacji. Jak noszą je znane it-girls?

Reklama

Kreatywne dzielnice „Miasta Geniuszu”

Każda część „The City of Genius” odzwierciedlała różne kreatywne wizje. Znalazł się tam m.in. oldschoolowy tor wyścigowy Palm Angels, futurystyczna scena, na której wystąpił A$AP Rocky i inne instalacje. Podczas pokazów Rick Owens, Jil Sander oraz inni współtwórcy zaprezentowali swoje unikalne projekty, które przenikały się z interaktywnymi instalacjami stworzonymi przez Donalda Glovera, Willow Smith i Hiroshi Fujiwarę.

Moncler Genius
@moncler
Moncler Genius
Moncler Genius @moncler
Reklama
Reklama
Reklama