Reklama

Mission Swim to marka kostiumów kąpielowych stworzona przez Ewę Chodakowską, najpopularniejszą w Polsce trenerkę fitness i butik Apapat, wyjątkowe miejsce, oferujące selekcję najlepszych światowych marek bielizny i strojów kąpielowych.
„Skąd pomysł na Mission Swim? Od lat wiele czasu spędzam zawodowo i prywatnie w bikini. Przez ten czas dostawałam wiele propozycji współpracy od rozmaitych marek. Ale nie chciałam wiązać się z jedną z nich, być tylko częścią kampanii reklamowej. Pragnęłam współtworzyć coś, w co głęboko wierzę, coś, co ma swoją misję, do której uda się przekonać kobiety, które spotykam na co dzień – fantastyczne, mądre, zaangażowane i ambitne” – mówi Ewa Chodakowska, współwłaścicielka marki Mission Swim.

Reklama

Pierwsza kolekcja marki Mission Swim

Pierwsza kolekcja marki została zaprojektowana, by podkreślić indywidualny styl oraz atuty kobiecej sylwetki. Marka Mission Swim powstała dla kobiet śledzących trendy, podróżujących, aktywnych, zainteresowanych zdrowym trybem życia, mających swój wyjątkowy styl i szukających równowagi pomiędzy jakością a ceną. Kostiumy zaprojektowano tak, by odnaleźć się i świetnie poczuć na każdej plaży świata - od luksusowej w Cannes, poprzez klubowe klimaty na Ibizie, po lazurowe wybrzeże Karaibów i wydmy w Kołobrzegu.

Reklama

Misja marki Mission Swim

I na koniec. Za nazwą marki kryje się także chęć pomagania – dzielenia się sukcesem i owocami ciężkiej pracy z tymi, którzy jej najbardziej potrzebują. 10 złotych ze sprzedaży każdego stroju będzie stale przekazywane do prowadzonego przez Fundację Centrum Praw Kobiet Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie, gdzie kobiety i dzieci mogą znaleźć bezpieczne schronienie. Jesteśmy… na tak!

Reklama
Reklama
Reklama