Reklama

Emily Ratajkowski ma duże doświadczenie zarówno w reklamowaniu, jak i projektowaniu ubrań. Przypomnijmy tylko, że w ostatnich latach wystąpiła w reklamach m.in. DKNY i The Kooples. Sama zaś wprowadziła na rynek markę kostiumów kąpielowych nazwie Inamorata (czyli po włosku „zakochana kobieta”). Teraz nawiązała zaś współpracę z wywodzącym się z Los Angeles brandem Nasty Gal i zaprojektowała dla niego letnią kolekcję. Znalazły się w niej żakiety, spódnice, szorty, topy oraz… przezroczyste kimono. Wszystkie stroje z kolekcji Nasty Gal x EmRata dostępne są w rozmiarach od 0 do 20, a kosztują od 28 do 160 dolarów. „Uwielbiam samą nazwę Nasty Gal (Paskudna dziewucha). To kobieta, która walczy o siebie i swoje przekonania. Tak jak ja. Jestem bardzo szczęśliwa, że mogliśmy zrobić coś razem”, tłumaczy Emily Ratajkowski. A my jesteśmy przekonani, że ubrania z kolekcji Nasty Gal x EmRata długo nie powiszą na sklepowych wieszakach. Emily Ratajkowski to sprawdzona firma!

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama