Reklama

Marka Gucci jest znana ze swoich niezwykłych kampanii, ostatnio mogliśmy zobaczyć efekt współpracy ze sławnym piosenkarzem Harrym Stylesem, a teraz możemy zobaczyć najnowszą świąteczną wizję dyrektora Alessandra Michele, który zabiera nas w podróż Ekspresem Polarnym. Możemy w niej zobaczyć świetne nawiązania do dziedzictwa marki, ale także ciepły klimat nadchodzących świąt Bożego Narodzenia. Kto pracował nad kampanią? Jak prezentują się zdjęcia? Kto wyreżyserował krótki film reklamowy?

Reklama

ZOBACZ TEŻ: Najnowsza kampania kolekcji marki Gucci, która powstała przy współpracy z Harrym Stylesem

Świąteczna podróż z marką Gucci

Alessandro Michele w tym roku postanowił zabrać nas na wyjątkową podróż pociągiem ku świątecznej atmosferze. Pociąg z lokomotywą parową, przypominający szeroko znany w popkulturze Orient Express, o którym pisała Agatha Christie, który nocą jedzie przez ośnieżone tereny. W krótkim filmiku promocyjnym, wyreżyserowanym przez Jordana Hemigwaya, słyszmy piosenkę “24 Hours from Tulsa” śpiewaną przez Gene Pitney, śnieg pada, a my obserwujemy pasażerów wyglądających przez okna przedziałów, wsiadających na kolejnych stacjach lub spędzających czas w wagonach restauracyjnych. Alessandro Michele snuje opowieść o drodze do domu, bliskości, a także o ty, co taka podróż może przynieść. Na filmiku możemy zobaczyć bagaże, które odnoszą się do dziedzictwa marki, kultowe torby podróżne oraz eleganckie torebki. Uwagę także zwraca luksusowa biżuteria, zegarki, kosmetyki, nakrycia głowy oraz rękawiczki.

Reklama

Zdjęcia wykorzystane w kampanii mają świetny analogowy klimat, miękkie i ciepłe kolory, które świetnie dopełniają stylizację i przenoszą odbiorcą w sferę wspomnień jego własnych świąt. Ujęcia wykonane zza szyby pociągu, które stawiają odbiorcę z perspektywy osoby obserwującej pociąg z peronu są świetnym rozwiązaniem, które idealnie dopełnia całą historię. Sprawdźcie zdjęcia z kampanii w naszej galerii.

Reklama
Reklama
Reklama