Reklama

Zobaczcie nową, energetyzującą kampanię duetu Paprocki&Brzozowski! „Przyszło nam się podzielić kampanią na sezon 2020 w niecodziennych okolicznościach“, przyznaje Marcin Paprocki. Projektanci mieli gotowy plan na to jak chcą zaprezentować najnowszą kolekcję. Zmiana planów, odwołanie pokazu… Świat postanowił się zatrzymać, skłaniając nas wszystkich tym samym do nowych przemyśleń.

Reklama

Doszliśmy do wniosku, że przecież obraz pozwala nam zatrzeć dystans, nawiązać dialog, zatem wysyłamy wam energetyzującą modową wiadomość, przekazując w Wasze ręce kampanię autorstwa utalentowanej Agaty Serge z udziałem oryginalnej modelki Natie Nowak

dodaje Mariusz Brzozowski

Reklama

Nowe miejsce, nowa energia

Kolekcja na sezon wiosna/lato 2020 została zainspirowana nową przestrzenią i nowym domem marki, czyli warszawską Elektrownią Powiśle. Oprócz samego budynku, miejsca i jego historii, do pracy twórczej projektantów napędzała otaczająca ich energia. „Zadaliśmy sobie głośno i wyraźne pytanie, co daje nam energię, co nas pobudza. Spoglądając na wieszaki zapełnione nową kolekcją, odpowiedź nasuwa się sama - kolor, print, jakość i precyzja kroju”, podkreśla Marcin Paprocki. „Dzielimy się naszą kampanią, wizytówką aktualnej kolekcji, bo chcemy zabrać głos - przekazać wizualny komunikat. Nasza wiadomość przepełniona jest energetyzującymi kolorami. Podkreśleniem tego jak ważne jest to na co patrzymy i czym się otaczamy”, komentuje Mariusz Brzozowski. A o to najnowsza kampania duetu Paprocki&Brzozowski!

Reklama
Reklama
Reklama