Oto druga odsłona kampanii Reserved z Joanną Kulig i Jeanne Damas!
Tym razem akcja rozgrywa się... w centrum Warszawy
- Redakcja VIVA!
Światło dzienne właśnie ujrzała kolejna odsłona kampanii Reserved z sensacją ostatniego festiwalu w Cannes, czyli Joanną Kulig oraz ikoną francuskiej mody, Jeanne Damas! Choć pierwsza etiuda filmowa nawiązywała do lat 70., a bohaterkom kampanii na scenie towarzyszyli tancerze wykonujący elementy tańca boogie-woogie, następny rozdział historii nie upiera się przy konkretnym dziesięcioleciu. Wszystko tu jest przerysowane: duża krata na płaszczu z dużym kołnierzem, duże guziki żakietu i spódnicy, duże oprawki okularów przeciwsłonecznych i duże ozdobne klamry przy butach. To wideo Was zachwyci!
Warszawski „Call for dance”
Najnowsze wideo rozgrywa się zabytkowym budynku głównego gmachu Politechniki Warszawskiej i przywołuje najważniejsze elementy wszystkich ubiegłych dekad, stawiając na dziewczęcość i kolorowe szaleństwo. Choć każda z bohaterek kampanii jest inna, obie pełne są tej samej energii, wyrażanej przez spontaniczny, radosny i zmysłowy taniec. Tym razem nie mają ochoty ani rozmawiać, ani wracać do domu. Odkładając z lekkim znudzeniem słuchawkę, przy dynamicznych dźwiękach francuskiej piosenki zespołu Polo & Pan „Coeur D’artichaut”, rozpoczynają roztańczoną wypowiedź, idealnie oddającą klimat najnowszej kapsuły marki.
Zmysłowy spektakl retro
Reserved tym razem pokazuje, że sięganie do stylu retro ma być zabawą, nie obowiązkiem. W kolekcji odgrywa ważną rolę faktura materiałów: błysk, mat, sztuczne futerko, czy tweedowy splot. Odwołując się do tańca Jeanne i Joanny, zgodnie z techniką freestyle, możemy poszczególne elementy łączyć, zapominając o ustalonych regułach. Jeśli nie możemy zdecydować się, czy kwiatki, czy kratka... załóżmy jedno i drugie!
Kampania Reserved
Trzy etiudy filmowe promujące brand stworzył Gordon Von Steiner i łączy je wspólny hasztag #ICanBoogie. Bohaterki kampanii, w tych spontanicznych, surrealistycznych spektaklach wprowadzają nas w nową porę roku. A kolejna odsłona kampanii już 27 września!
Materiał powstał we współpracy z marką Reserved.