Reklama

Światło dzienne właśnie ujrzała kolejna odsłona kampanii Reserved z sensacją ostatniego festiwalu w Cannes, czyli Joanną Kulig oraz ikoną francuskiej mody, Jeanne Damas! Choć pierwsza etiuda filmowa nawiązywała do lat 70., a bohaterkom kampanii na scenie towarzyszyli tancerze wykonujący elementy tańca boogie-woogie, następny rozdział historii nie upiera się przy konkretnym dziesięcioleciu. Wszystko tu jest przerysowane: duża krata na płaszczu z dużym kołnierzem, duże guziki żakietu i spódnicy, duże oprawki okularów przeciwsłonecznych i duże ozdobne klamry przy butach. To wideo Was zachwyci!

Reklama

Warszawski „Call for dance”

Najnowsze wideo rozgrywa się zabytkowym budynku głównego gmachu Politechniki Warszawskiej i przywołuje najważniejsze elementy wszystkich ubiegłych dekad, stawiając na dziewczęcość i kolorowe szaleństwo. Choć każda z bohaterek kampanii jest inna, obie pełne są tej samej energii, wyrażanej przez spontaniczny, radosny i zmysłowy taniec. Tym razem nie mają ochoty ani rozmawiać, ani wracać do domu. Odkładając z lekkim znudzeniem słuchawkę, przy dynamicznych dźwiękach francuskiej piosenki zespołu Polo & Pan „Coeur D’artichaut”, rozpoczynają roztańczoną wypowiedź, idealnie oddającą klimat najnowszej kapsuły marki.

Materiały prasowe

Zmysłowy spektakl retro

Reserved tym razem pokazuje, że sięganie do stylu retro ma być zabawą, nie obowiązkiem. W kolekcji odgrywa ważną rolę faktura materiałów: błysk, mat, sztuczne futerko, czy tweedowy splot. Odwołując się do tańca Jeanne i Joanny, zgodnie z techniką freestyle, możemy poszczególne elementy łączyć, zapominając o ustalonych regułach. Jeśli nie możemy zdecydować się, czy kwiatki, czy kratka... załóżmy jedno i drugie!

Materiały prasowe

Kampania Reserved

Trzy etiudy filmowe promujące brand stworzył Gordon Von Steiner i łączy je wspólny hasztag #ICanBoogie. Bohaterki kampanii, w tych spontanicznych, surrealistycznych spektaklach wprowadzają nas w nową porę roku. A kolejna odsłona kampanii już 27 września!

Materiały prasowe
Reklama

Materiał powstał we współpracy z marką Reserved.

Reklama
Reklama
Reklama