Reklama

Dom mody Carolina Herrera rozpoczyna akcję charytatywną Heart for Hope [Serce dla Nadziei], która narodziła się podczas pandemii COVID-19.W ramach akcji Carolina Herrera Heart for Hope, 10% całej sprzedaży torebek i innych dodatków będzie przekazywane na rzecz Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca na całym świecie w terminie do 31 grudnia 2020 r.

Reklama

Dom mody Carolina Herrera rozpoczyna akcję charytatywną Heart for Hope

Torebki i dodatki od Carolina Herrera to wyjątkowe wyroby rzemieślnicze, które wykonywane są z dumą i starannością. Chociaż zawsze opowiadały osobistą historię, nabierając znaczenia dla każdej osoby, która je nosi, nigdy nie służyły jako wsparcie w tak niezwykłych czasach, w jakich żyjemy obecnie.

Dom Mody Carolina Herrera wnosi iskierkę nadziei w życie wielu osób dotkniętych ostatnimi wydarzeniami. Każda z torebek ma szczególne znaczenie dla członków Domu Mody Carolina Herrera. Są one wynikiem precyzyjnej podróży, która rozpoczyna się w Atelier Skóry w Hiszpanii, projektu Carolina Herrera, który powstał z miłości i żyje własnym życiem z każdym właścicielem. Są wśród nich najbardziej znane dzieła jak Andy, Matrioszka, Bimba, a także najnowsi członkowie rodziny CH Insignia, tj. Metropolitan, Initials i Doma.

„Nasi rzemieślnicy są dumni z każdego szczegółu, opracowując każdy kawałek skóry z niezwykłą starannością” – czytamy w informacji prasowej. „Nieustanne oddanie, wiedza i wrażliwość tych członków naszego zespołu są niezbędne do osiągnięcia doskonałości, której nasi klienci oczekują od Carolina Herrera. Nasze torebki zostały stworzone, by stać się częścią rodzinnego dziedzictwa i być przedmiotami kolekcjonerskimi przekazywanymi przez matki córkom i przez córki wnuczkom. Wierzymy w osobistą podróż każdej torebki, która wykracza daleko poza sam przedmiot, odzwierciedlając charakter i historie zebrane wraz z upływem czasu przez członków rodziny”.

Reklama

To właśnie z tą pasją, duszą i poświęceniem, Carolina Herrera oddaje te przedmioty w służbę globalnej społeczności. Zaprasza sympatyków marki, aby pomogli dokonać zmiany, doświadczyć głębszego znaczenia oraz dzielić się pięknem przedmiotów.

Reklama
Reklama
Reklama