Reklama

Sunday Rose, najstarsza córka Nicole Kidman i Keitha Urbana, coraz śmielej zaznacza swoją obecność w świecie mody. 16-letnia modelka została twarzą nowej kampanii domu mody Miu Miu na sezon wiosna/lato 2025, zatytułowanej „Duets”. W prestiżowej sesji zdjęciowej pojawiła się obok takich gwiazd, jak Liu Haocun, Kayije Kagame, Joey King, Lena Mantler i Eliot Sumner.

Reklama

ZOBACZ TAKŻE: Gala wiosennej ramówki Polsatu: Małgorzata Socha w burgundowej czerwieni, Natalia Szroeder w zmysłowych koronkach... Gwiazdy zadały szyku!

Debiut Sunday Rose w kampanii Miu Miu

Sunday Rose nie tylko stanęła przed obiektywem, ale także wzięła udział w krótkim filmie promocyjnym, który ukazał się 29 stycznia. W klipie można zobaczyć ją, jak przed lustrem naśladuje grę na flecie prezentując subtelną, dziewczęcą stylizację. Młoda modelka miała na sobie białą bawełnianą sukienkę midi z odkrytymi plecami i falbaniastym wykończeniem – minimalistyczną, a zarazem wyrafinowaną kreację, która doskonale wpisuje się w estetykę kolekcji.

Nowa wizja Miu Miu

Kampania „Duets” inspirowana jest „czystością dziecięcej garderoby”, a sama kolekcja koncentruje się na precyzji i prostocie. Jak podkreślają przedstawiciele marki, nowa linia to „chwila prawdy i jasności, wytchnienie od zawiłości współczesnego życia i warstwowej natury dorosłego istnienia”. W ramach projektu Miu Miu podjęło współpracę z francuską marką Petit Bateau, reinterpretując klasyczne bawełniane elementy garderoby dla wszystkich grup wiekowych.

CZYTAJ TEŻ: Glenn Martens nowym dyrektorem kreatywnym Maison Margiela! Zastępuje Johna Galliano. Czy dalej będzie projektował dla Diesel?

Sunday Rose – nowa gwiazda wybiegów?

To nie pierwszy raz, kiedy córka Nicole Kidman pojawia się w świecie mody. Podczas Paris Fashion Week w październiku 2024 roku Sunday Rose zadebiutowała na wybiegu Miu Miu, prezentując tę samą sukienkę, którą teraz nosi w kampanii „Duets”. W grudniowym wywiadzie dla The Hollywood Reporter Nicole Kidman podkreśliła, że debiut jej córki był w pełni jej własną decyzją. „To wszystko było napędzane przez samą Sunday Rose” – zdradziła aktorka. Co więcej, Miuccia Prada, założycielka i dyrektor kreatywna Miu Miu, od początku dostrzegła w niej potencjał i bardzo chciała, by dołączyła do kampanii.

Miu Miu wiosna/lato 2025
Miu Miu wiosna/lato 2025 LAUNCHMETRICS/SPOTLIGHT/AG.FREE
Reklama

Czy Sunday Rose pójdzie śladem znanych córek gwiazd i na stałe zagości w świecie modelingu? Wszystko wskazuje na to, że młoda modelka dopiero się rozkręca!

Reklama
Reklama
Reklama