Córka Madonny w barwnej kampanii MadeMe!
Jak wypadła?
Nowojorska marka streetwearowa MadeMe już po raz kolejny na twarz swojej kolekcji wybrała Lourdes Leon. Dlaczego? Projektantka Erin Magee tłumaczy: „Ma ona bardzo fajną, tajemniczą postawę”. Ubrana rzeczywiście pasują do charakteru młodej gwiazdy, która nie wygląda jakby była przebrana. Choć są odważne i wyraziste, każda młoda dziewczyna może wśród tych projektów znaleźć coś dla siebie.
Na jesień tego roku firma proponuje pasujące do siebie dwuelementowe zestawy m. in. w niebiesko-żółtą kratę, jeansowe czy z zielonego lateksu. Nie można oprzeć się wrażeniu, że zostały zainspirowane latami 90. oraz kultowym filmem Clueless, czyli Słodkie zmartwienia. Ponadto w ofercie sklepu po raz pierwszy znalazły się plecaki i torebki. Magee zdradziła, że do ich stworzenia natchnął ją styl Gwen Stefani w 2003 roku.
Ceny wszystkich elementów wahają się między 200, a 500 zł. Podobają Wam się te projekty? I jak oceniacie córkę Madonny w roli modelki?
1 z 11
Lourdes Leon w kampanii MadeMe fall 2019
2 z 11
Lourdes Leon w kampanii MadeMe fall 2019
3 z 11
Lourdes Leon w kampanii MadeMe fall 2019
4 z 11
Lourdes Leon w kampanii MadeMe fall 2019
5 z 11
Lourdes Leon w kampanii MadeMe fall 2019
6 z 11
Lourdes Leon w kampanii MadeMe fall 2019
7 z 11
Lourdes Leon w kampanii MadeMe fall 2019
8 z 11
Lourdes Leon w kampanii MadeMe fall 2019
9 z 11
Lourdes Leon w kampanii MadeMe fall 2019
10 z 11
Lourdes Leon w kampanii MadeMe fall 2019
11 z 11
Lourdes Leon w kampanii MadeMe fall 2019