Reklama

Nie od dziś wiadomo, że Kardashianki mają biznes we krwi, co pokazują najnowsze doniesienia prasy zagranicznej, które twierdzą, że Kim Kardashian złożyła wniosek o rejestrację znaków towarowych w imieniu swojej 9-letniej córki North West! Jest to śmiała inicjatywa dziewczynki, która znalazła poparcie u swojej mamy, która ma żyłkę do biznesów. Co będzie oferować swoim klientom? Co wiadomo o tym pomyśle? Czym do tej pory zajmowała się córka celebrytki?

Reklama

ZOBACZ TEŻ: Czym pachnie TikTok? Czyli najpopularniejsze perfumy, które robią na furorę na platformie!

Córka Kim Kardashian chce mieć własny biznes!

Media obiegła informacja, że dziewięcioletnia córka Kim Kardashian, North West pragnie założyć własną firmę, a w rejestracji znaków towarowych pomaga jej mama. Opis pierwszych dwóch znaków wskazuje na to, że dziewczynka pragnie wprowadzić na rynek swoją linię produktów do pielęgnacji skóry i linię zabawek. Trzeci natomiast jest związany z reklamą, a czwarty został opisany jako “rozrywka polegająca na przekazywaniu informacji za pomocą globalnej sieci komputerowej w dziedzinie rozrywki i popkultury”. Jak na razie nie wiadomo, kiedy marka zadebiutuje na rynku i co konkretnie będzie oferować swoim klientom, możemy być jednak pewni, że będzie to bardzo ciekawe zjawisko. North już od jakiegoś czasu czynnie udziela się w social mediach, gdzie prowadzi na TikToku profil Kim i pokazuje jak wygląda jej życie od podszewki. Możemy między innymi zobaczyć jej codzienną rutynę oraz pielęgnację skóry. Jej filmiki mają już miliony polubień oraz ogromne zasięgi, co mogło ją skłonić do wypuszczenia własnej linii pielęgnacyjnej. Wbrew pozorom jej “beauty routine” jest bardzo rozbudowane, a jej wiedza jest większa niż jednego dorosłego! W skład jej linii mają wejść przebadane dermatologiczne i odpowiednie dla dziecięcej skóry kremy nawilżające, balsamy do ciała, sera do twarzy, olejki zarówno do twarzy jak i ciała oraz kosmetyki do kąpieli.

Reklama

Kardashianki są znane ze swoich wielu biznesów, które cieszą się ogromną popularnością, wystarczy spojrzeć na sukcesy jakie odnosi marka kosmetyczna Kylie Jenner oraz pielęgnacyjna Kim Kardashian. Jednak pojawia się pytanie, czy jest to etyczne, aby rejestrować znaki towarowe na swoje dziecko, gdyż wbrew pozorom jest duża odpowiedzialność, którą dziewięciolatka może nie udźwignąć. Wszystko zależy od tego jak bardzo Kim Kardashian chce angażować swoje dzieci w tego typu inicjatywy, czy postrzega to jako realny biznes, czy bardziej jako zachciankę córki, która będzie tylko połowicznie zaangażowana. Co myślicie o tym pomyśle? Jakie zabawki i kosmetyki North West wprowadzi na rynek?

Reklama
Reklama
Reklama