Polska marka Local Heroes stworzyła wyjątkową kolekcję rodem z lat 90.
Twarzą kampanii została Karolina Pisarek!
Local Heroes są jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, wyznaczających trendy młodego pokolenia. Brand zaprezentował właśnie swoją najnowszą kolekcję, której głównym motywem stał się kultowy napój Coca-Cola. Projekty Local Heroes są zawsze wyjątkowe, zaskakujące i wbrew przyjętym konwencjom, dlatego mają zwolenników wśród indywidualistów, którzy poprzez swój ubiór pragną wyrażać siebie. W skład kolekcji Coca-Cola x Local Heroes wchodzi siedem elementów: dwa t-shirty, dwie bluzy, kurtka bomberka, skarpetki oraz nerka. Pojawiające się na ubraniach wzory, w tym duże, intensywnie zabarwione płomienie, nawiązują do wizji marek, których celem jest zachęcanie do przełamywania barier i wyrażania siebie. Cała kolekcja nawiązuje do ponadczasowego stylu vintage, rodem z lat 90. Twarzami kampanii zostali influencerzy z różnych obszarów kultury: Karolina Pisarek, Nikodem Rozbicki i Smolasty. Wszystkich ich łączą światy ważne dla marki, jak świat mody, filmu oraz muzyki. Wyjątkowość projektu podkreśla limitowany charakter kolekcji, którą zdobyć można jedynie poprzez udział w konkursie. Zobacz wyjątkową kolekcję Local Heroes!
1 z 7
Coca-Cola X Local Heroes
2 z 7
Coca-Cola X Local Heroes
3 z 7
Coca-Cola X Local Heroes
4 z 7
Coca-Cola X Local Heroes
5 z 7
Coca-Cola X Local Heroes
6 z 7
Coca-Cola X Local Heroes
7 z 7
Coca-Cola X Local Heroes