Levi’s i Beyoncé łączą siły w nowej globalnej kampanii REIIMAGINE, która celebruje dziedzictwo marki i kobiecą siłę. Beyoncé, światowa ikona muzyki, została twarzą kampanii po sukcesie swojego utworu „LEVII’S JEANS” z albumu „COWBOY CARTER”.

Reklama

ZOBACZ TAKŻE: Hołd dla sztuki wysokiej w najnowszej kolekcji Loewe na wiosnę i lato 2025. Na pierwszym planie Van Gogh, Mozart, Chopin i Bach

Nowoczesne spojrzenie na klasykę Levi’s®

Kampania REIIMAGINE, inspirowana artystyczną wizją Beyoncé prezentuje nowoczesne podejście do klasycznych krojów Levi’s®. Podzielona na kilka rozdziałów, na nowo interpretuje kultowe reklamy marki, w tym legendarną „Launderette” z 1985 roku. Całość wyreżyserowała Melina Matsoukas, a w pierwszym filmie Beyoncé podkreśla znaczenie denimu jako symbolu amerykańskiej kultury i siły kobiet.

Kobieca perspektywa w centrum uwagi

„Denim był często postrzegany przez pryzmat męski, a ta kampania celebruje kobiecą moc i perspektywę” – mówi Beyoncé. Kampania pojawi się m.in. w telewizji, mediach cyfrowych i społecznościowych. Zdjęcia wykonał Mason Poole, wpisując artystkę w panteon ikon Levi’s.

CZYTAJ TEŻ: Elegancja i blask: Gwiazdy na inauguracji pierwszego butiku Bvlgari w Polsce. Jak wyglądała celebracja włoskiego luksusu w Warszawie?

Reklama
Zobacz także

Połączenie mody i sztuki w duchu współczesności

Współpraca Beyoncé z Levi’s to wyjątkowe połączenie mody i popkultury, które odświeża klasykę w duchu współczesności, jednocześnie wzmacniając pozycję kobiet i celebrując ich globalną siłę.

Levi's® REIIMAGINE
Levi's® REIIMAGINE mat.prasowe Levi's®
Reklama
Reklama
Reklama