Reklama

Beyonce i Jay-Z to marka sama w sobie. Para wybierając firmy, z którymi rozpoczyna współprace reklamowe jest bardzo restrykcyjna. Decyduje się na tylko na wyselekcjonowane brandy, a tym razem wybór padł na Tiffany & Co. Z udziałem Carterów powstał film, który promuje biżuterię i przedstawia ich romantyczną randkę w samochodzie. W jednej ze scen ktoś ją jednak przerywa… Kto dokładnie?

Reklama

CZYTAJ TEŻ: Beyonce wraca do grzywki inspirowanej jej teledyskiem z 2003 roku!

Beyonce i Jay-Z w reklamie Tiffany & Co

Jeszcze niedawno świat huczał od plotek na temat kryzysu w ich związku. W nowej reklamie Tiffany & Co. Beyonce i Jay-Z udowadniają, że uczucie, które ich połączyło w ogóle nie wygasło. Jest wręcz silniejsze, dojrzalsze i znacznie mocniejsze. Nic dziwnego, że marki wręcz walczą o to, aby Carterowie reklamowali ich produkty. Jako para są uosobieniem luksusu, trwałości i prawdziwej historii miłosnej, która przetrwa wszystko.

W najnowszym filmie promującym biżuterię Tiffany & Co. Beyonce i Jay-Z są na randce w samochodzie. Wszystko zostało ucharakteryzowane niczym z filmu pt. „Śniadanie u Tiffany’ego”. Para zalotnie się do siebie uśmiecha, flirtuje, je pizzę i pije szampana, jak na prawdziwą randkę przystało. W pewnym momencie upojne chwile przerywa… Blue-Ivy, córka gwiazdorskiej pary, która wraz z psem wsiada do auta rozbawiając swoich rodziców.

ZOBACZ TEŻ: Oto niesamowita willa Beyoncé i Jaya-Z, warta 71 milionów dolarów!

Sukces kampanii Tiffany & Co. z Carterami

Pierwsze kampanie reklamowe z tej serii ukazały się już we wrześniu. Kolejne nagrania, bardziej osobiste możemy obejrzeć od niedawna. W głównym filmie z Carterami (również z Blue-Ivy), Beyonce trzyma gerbera i odrywa z niego płatki, artykułując popularną wyliczankę „Kocha, nie kocha”. Klimat rodem z filmu z Audrey Hepburn bardzo pasuje do Carterów i ich luksusowego stylu życia. Cała kampania z ich udziałem nosi tytuł „About Love”.

- Beyoncé i Jay-Z są uosobieniem współczesnej "love story". Jako marka od zawsze stojąca po stronie miłości, siły i auto-ekspresji nie mogliśmy wymarzyć sobie bardziej ikonicznej pary, która byłaby lepszą reprezentacją wartości przyświecających Tiffany'emu. Czujemy się zaszczyceni, że Carterowie dołączyli do rodziny Tiffany'ego - powiedział Alexandre Arnault, wicedyrektor wykonawczy ds. produktu i komunikacji Tiffany & Co.

Jaką biżuterię promują Beyonce i Jay-Z?

Na jednym z filmów możemy zobaczyć 128.54-karatowy naszyjnik Tiffany Diamond, który zdobi szyję Beyonce. Co niesamowite, specjalnie do tej kampanii artystka stworzyła zupełnie nową odsłonę utworu „Moon River”, który znany jest właśnie z filmu z Audrey Hepburn, pt. „Śniadanie u Tiffany’ego”. Przed laty, to właśnie aktorka miała na sobie ten sam naszyjnik, który teraz promuje Beyonce.

Reklama

Jak Wam się podoba kampania Carterów dla Tiffany & Co.? Czy Was także naszła ochota na ponowny seans „Śniadania u Tiffany’ego”?

Reklama
Reklama
Reklama