Reklama

Kiedy dwie niepowtarzalne marki, czyli Adidas i Balenciaga, ogłosiły współpracę, wszyscy czekali na nią z ogromną niecierpliwością. Choć delikatny przedsmak kolekcji mieliśmy w maju 2022 roku, kiedy w siedzibie nowojorskiej Giełdy Papierów Wartościowych Balnciaga zaprezentowała kolekcję na wiosnę2023, nikt jednak nie spodziewał się, że nawiąże współpracę z firmą taką jak Adidas. Jak marka premium słynąca z eleganckich kreacji i sportowy gigant połączyli siły? Dodatkowo w ich kampanii występuje najbardziej rozpoznawalna modelka tego sezonu, czyli Bella Hadid! Czy jest to przepis na sukces czy wręcz przeciwnie?

Reklama

ZOBACZ TEŻ: Bella Hadid w świątecznej kampanii Swarovskiego

Najnowsza kampania Adidas x Balenciaga

Do kampanii dyrektor kreatywny Balenciagi Demna zaprosił same swoje ulubione gwiazdy, czyli Khadima Socka, Isabelle Huppert oraz it-girl tego sezonu, czyli Bellę Hadid. Choć kolekcja składa się z najbardziej charakterystycznych motywów obu marek, jak duże logo, dresowe komplety, oversize’owe kurtki i piłkarskie trykoty, pokazuje jak świat eleganckiej mody może połączyć się ze sportowym. Szczególnie wyjątkowym elementem jest specjalne, nowe logo, które powstało z połączenia charakterystycznej piramidy Adidasa z napisem Balnciaga pod nią. Sesja zdjęciowa jest także wyjątkowa, ponieważ odbiega od znanych estetyk, które wcześniej obie marki preferowały. Modele i modelki zostali umieszczeni w opuszczonych przestrzeniach biurowych na Manhattanie, aby w ten sposób pokazać jak projektant Demma redefinjuje profesjonalny uniform, który w trakcie pandemii koronawirusa uległ bardzo mocnej zmianie. Zamiast garniturów do biura, proponuje wygodny komplet składający się z bluzy i spodni dresowych. Kolekcji ubrań towarzyszy także linia nowych dodatków, które stanowią nietypowe połączenie sportu i luksusu, między innymi nowy wariant kultowej torebki Hourglass, przypinki z logo oraz postarzany model sneakersów Stan Smith.

Reklama

Stylizacje na sesji zdjęciowej są bardzo ciekawe – bluzy zapięte pod szyję, dresy maksymalnie ściśnięte gumką, a na nogach awangardowa hybryda spodni i butów, czyli pantaboots. Wspólna kolekcja Adidasa i Balenciagi zadebiutowała trzeciego listopada niezwykłą kampanią wizerunkową, a już niedługo trafi do sprzedaży w wybranych sklepach na całym świecie. Jak oceniacie tą współpracę? Czy prezentuje się lepiej od tej, którą Adidas stworzył z marką Gucci? Sprawdźcie w naszej galerii zdjęcia z najnowszej kampanii Adidas x Balenciaga.

Reklama
Reklama
Reklama