Reklama

Dom mody Versace zaprezentował właśnie swoją najnowszą kampanię „Icons”, w której wystąpili nagrodzeni Oscarem aktorzy: Anne Hathaway i Cillian Murphy. Za piękne, kolorowe i czarno-białe zdjęcia odpowiada legendarny duet fotografów Mert & Marcus. Donatella Versace podsumowała, efekt kampanii trzema słowami: „silna, bezpośrednia, kultowa".

Reklama

Kampania Versace z Anne Hathaway i Cillianem Murphy

Wybór gwiazd najnowszej kampanii Icon był dla Donatelli Versace oczywisty. „Dla mnie Anne i Cillian to dwoje najlepszych współczesnych aktorów (...). Wyjątkowo utalentowani i mili ludzie, których podziwiam i szanuję, wyglądający najlepiej jak potrafią. Bardzo Versace", powiedziała w oficjalnym oświadczeniu.

Dla Anne Hathaway to nie pierwsza współpraca z domem mody Versace. Była ich ambasadorką już w zeszłym roku, a suknie projektu Donatelli często wybiera na ważne wydarzenia, m.in. na Met Galę. „Zauważyłam, że kobieta Versace jest sobą. Jestem bardzo podekscytowana i zaszczycona, że jestem uważana za kobietę Versace i cieszę się, że mogę ponownie zjednoczyć się z rodziną Versace w kolejnej kampanii Icons", powiedziała aktorka.

Z kolei dla tegorocznego zdobywcy Oscara za główną rolę w filmie Chrisa Nolana „Opppenhaimer”, Ciliana Murphy'ego to debiut. Co ciekawe, aktor nie tylko pojawił się w kampanii, ale także pomógł wybrać ścieżkę dźwiękową do towarzyszącego mu video. „Współpraca z Donatellą - od dzielenia się odniesieniami do zdjęć po wybór muzyki Fountains D.C. do teledysku - zaowocowała kampanią, która odzwierciedla to, kim jestem" - powiedział aktor.

Efekt tej współpracy jest doskonały. Murphy hipnotyzuje swoim spojrzeniem i udowadnia, że przed aparatem czuje się równie dobrze, co przed kamerą.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama