Reklama

NA-KD jest jedną z najszybciej rozwijających się marek modowych w mediach społecznościowych (jej konto na Instagramie śledzi aż 1,7 miliona użytkowników!) i co miesiąc dostarcza zamówienia do 173 krajów. Choć od zawsze angażowała się w pomoc kobietom, teraz szczególnie chce zwrócić uwagę opinii publicznej na zapobieganie i wczesne wykrywanie raka piersi wśród młodych kobiet. W jaki sposób?

Reklama

Akcja „Walcz z rakiem piersi #JAKDZIEWCZYNA”

Badania wykazują, że aż 43% kobiet w Polsce nigdy nie wykonało badania piersi. Liczba zagrożonych młodych osób stale wzrasta, a wiedza o tym, że pierwsze USG należy wykonać zaraz po osiągnięciu 20 roku życia, jest w naszym społeczeństwie nadal niewielka.

Marka NA-KD chcąc zwrócić uwagę na ten problem rozpoczęła współpracę z gdańską fundacją Omealife, założoną przez 4 kobiety, które w przeszłości chorowały na raka. Jej działalność koncentruje się na edukacji i profilaktyce.

Teraz przez cały październik NA-KD w ramach akcji przekaże 1% zysków ze sprzedaży w Polsce na rzecz tejże fundacji, a ponadto do każdego z zamówień dołączy silikonowe bransoletki z napisem „Walcz z rakiem piersi #jakdziewczyna” oraz ulotki informacyjne, jak prawidłowo przeprowadzić samobadanie. Marka wydrukuje także naklejki z odważną grafiką, które będzie rozpowszechniać w 2500 szkołach wyższych.

Uwaga młodych kobiet zostanie również przyciągnięta przez influencerów - 100 z nich otrzyma dedykowany T-shirt, w którym pokażą się na swoich profilach społecznościowych z użyciem hasztagów akcji, a także w momencie wejścia na stronę przez wstążkę w logotypie marki.

Celem wspólnych działań NA-KD oraz fundacji Omenalife jest udzielenie wsparcia emocjonalnego kobietom z rakiem piersi, edukowanie pacjentek i ich rodzin, a także promowanie działań profilaktycznych wśród osób zdrowych. Zachęcamy do włączenia się do akcji!

Reklama

Odmieniony logotyp marki, zwracający uwagę na problem.

Materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama