10 najmodniejszych rzeczy na sezon jesień-zima 2020/2021 od polskich marek i projektantów!
Te fasony warto mieć w szafie!
Obecna sytuacja nie zachęca na pierwszy rzut oka do zakupów. Ale z drugiej strony, kupując teraz ubrania, czy dodatki wspomagamy polskie marki, projektantów oraz przedsiębiorców. Na dodatek już wkrótce rozpocznie się sezon wyprzedaży, kiedy to ceny wielu produktów zostają znacznie obniżone, więc warto skorzystać z okazji i uzupełnić garderobę w ponadczasowe fasony. My jesteśmy optymistami i mamy nadzieję, że za nie długo będziemy mogli podziwiać najnowsze modele na żywo, a nie tylko w sklepach internetowych. Wybraliśmy dla Was najpiękniejsze i najciekawsze ubrania od polskich marek i projektantów. Oto one!
Wełniany płaszcz, Jenesequa, 2790 zł
Je ne sais quoi - tak Francuzi określają niespotykaną wyjątkowość, którą trudno ująć w słowa. Marka JENESEQUA wyraża swoje zamiłowanie do rzeczy najwyższej jakości. Twórczyni marki - Klaudia Rosińska uważa, że najwyższa jakość materiałów daje nam największy komfort noszenia niezależnie od tego, co mamy na sobie. Tak powstała najnowsza kolekcja jesienno-zimowa „Libertè”. Stworzona została ku czci wolnej, niezależnej kobiety, która chce czuć się dobrze we własnym ciele i w tym, co ma na sobie.
JENESEQUA znane jest przede wszystkim z zamiłowania do jedwabiu i francuskiej nonszalancji. Czwarta odsłona projektów marki zaskakuje nowymi produktami. Poza sukienkami znajdziemy także skórzane spodnie, legginsy, wełniane marynarki oraz płaszcze. My pokochałyśmy klasyczny wełniany płaszcz Sarcelles w odcieniu beżowym.
Oversizowy płaszcz, Nalu Bodywear, 749 zł
Jesienna kolekcja polskiej marki Nalu Bodywear to hołd dla odważnych, nieposkromionych, charyzmatycznych kobiet, które nie boją się pokazać swojej wyjątkowości, a także dla wszystkich tych, które pragną takimi być. Kolekcja „What’s your rhythm?” to przede wszystkim eklektyzm, z którego wyraźnie wybija się stylistyka lat 70-tych i estetyka wyjęta wprost z filmu „Gorączka sobotniej nocy”. Naszym zdecydowanym faworytem jest oversizowy płaszcz Gloria Pink Satin, dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych: przepięknym różu z czerwoną podszewką oraz klasycznej czerni z vintageową nutą.
Pikowana kurtka z biodegradowalną ociepliną, NAGO, 669 zł
Marka NAGO w tym sezonie po raz kolejny zaskakuje. Polski brand wypuścił właśnie kolekcję na jesień i zimę 2020 z dzianiny zawierającej domieszkę konopii. Ubrania są nie tylko świetnie skrojone, ale przede wszystkim wykonane z materiału, który znajduje się ścisłej czołówce tych pozyskiwanych etycznie i z poszanowaniem zasobów naturalnych. W skład mini-kolekcji NAGO wchodzą elegancki longsleeve z surowym wykończeniem, t-shirt z abstrakcyjnym nadrukiem, mięsisty golf o delikatnym kolorze oraz pikowana kurtka wypełnioną ociepliną, która pochodzi w 100% z recyklingu i jest biodegradowalna.
Torebki NOWIŃSKA, model EYE BAG 222 zł oraz model BICOLOR 750 zł
Projektantka akcesoriów Maria Nowińska wraca na rynek mody z nową kolekcją ARMOUR. Jej symbolami są zbroja współczesnej wojowniczki i Oko Horkusa, które zostało ukryte w torebkach. Mają one chronić kobietę i dawać jej pozytywną energię. Kształty oscylują wokół klasycznych półksiężyców, usztywnianych toreb do pracy, ale i miękkich shopperów. Nowością są okrągłe mini torebki-amulety, które można dowolnie przepinać do toreb lub nosić na szyi. Jako że jest to kolekcja modułowa, to każda torebka pasuje do siebie i łączy się z innymi w zestawy, bazując na różnorodności kształtów i wielkości toreb.
Czółenka brązowe, BALDOWSKI, 490,00 zł
Polska marka Baldowski projektując buty i tworząc unikatowe kolekcje dba o każdy szczegół. "Wiemy, że piękna forma podkreśli charakter właścicieli, ale pamiętamy, że tylko wygodne buty sprawią im rzeczywistą przyjemność" - mówią założyciele marki. Dlatego w tym sezonie, jeśli założymy czółenka na obcasie, to tylko te w jesiennych barwach od Baldowski, a w szczególności te z brązowej skóry.
Ocieplana kurtka jeansowa, Bynamesakke, 590 zł
Dziewczyna Bynamesakke ma odwagę żyć według własnych zasadach. Takie są też jej ubrania - przede wszystkim wygodne, podkreślające charakter i kwestionujące przyjęte, sztywne zasady. W kolekcji nie brakuje więc bawełnianych kompletów, które przestały kojarzyć się z homewearowym strojem. Marka stawia na uniwersalne, wełniane marynarki i kimonowe kroje, a wśród nowości prezentuje bieliznę. Wygoda stała się w tym sezonie bardzo wyraźnym i charakternym manifestem brandu, nawiązującym stylistyką do początku lat 90. Nasz ulubiony element nowej kolekcji? Ocieplana kurtka jeansowa, którą będziemy nosić nie tylko zimą, ale również wiosną. To jest to - casualowo, na luzie i bez wysiłku.
Sygnet QUEEN RING, LAU Jewellery, 590 zł
Marka LAU jewellery została stworzona przez dwoje przyjaciół: Martę i Szymona - ludzi z dwóch różnych światów. Ona miłośniczka mody, kochająca tętniące życiem miasta, on człowiek artysta - rzemieślnik, pasjonat tworzenia pięknych przedmiotów. W kolekcji przeważają sygnety, pierścionki, ale znajdziemy w niej również naszyjniki, kolczyki i obrączki. Marta jako osoba śledząca światowe trendy została odpowiedzialna za projekty, a Szymon za produkcję, która w całości odbywa się w Gdyni. Cała kolekcja zachwyca, ale nasze serca skradł sygnet QUEEN z z dumortierytem o nietypowym kształcie znanym również jako kamień cierpliwości.
Kurtka, Łukasz Jemioł, 2190 zł
Nowa jesienna kolekcja Łukasza Jemioła to komfortowe sylwetki idealne zarówno na co dzień jak i eleganckie wyjścia. Projektując modele na sezon jesienny 2020 po raz kolejny zwraca uwagę na ochronę środowiska, tworząc kolekcję w zgodzie z naturą, wykorzystując naturalne materiały, takie jak bambus czy bawełna ekologiczna oraz wysokiej jakości tkaniny: cupro, jedwab i kaszmir. Całość została stworzona w kolorystyce nawiązującej do ulubionej palety barw projektanta, w której przeważają szarości, beże, delikatne fiolety oraz kolor khaki. Gdybyśmy mieli wybrać jeden fason z kolekcji, byłaby to z pewnością kurtka wykonana w 100% z wełny w ponadczasowy wzór w kratę.