Po raz pierwszy w duecie
Nowe gwiazdy w przebojach LINK4!
To była wielka niespodzianka dla fanów kultowej serii śpiewających reklam LINK4. Kasię Moś – niekwestionowaną gwiazdę rewelacyjnych coverów największych światowych hitów w wersji “ubezpieczeniowej” – zastąpiły dwie piosenkarki młodego pokolenia. Sylwia Przetak i Daria Reczek to prawdziwe torpedy, a nowe wersje przebojów Tiny Turner oraz zespołu O-Zone w ich wykonaniu zostają w głowie na długo!
Mieliśmy okazję wziąć udział w sesji nagraniowej do nowej serii przebojów LINK4 i nieco podpatrzeć dziewczyny w akcji, a także zapytać je o wrażenia na gorąco. Kim są młode gwiazdy? Daria Reczek, która wkrótce wydaje swój kolejny singiel, podbiła serca publiczności, zajmując drugie miejsce w popularnym show muzycznym TVP1 “The Voice of Poland”. Dynamiczna 21-letnia brunetka oczarowała publiczność zarówno głosem, temperamentem, jak i urodą. Z magnetyczną blondwłosą Sylwią Przetak – laureatką wielu festiwali muzycznych – obdarzoną przepiękną barwą głosu, tworzą idealny duet.
Skąd pomysł na zmiany w sprawdzonym formacie, pytamy Joannę Talaśkę, dyrektor komunikacji marketingowej LINK4:
Nasza firma zawsze stawiała na młodych zdolnych ludzi. Tak było w przypadku Kasi Moś, która współpracę z LINK4 rozpoczęła w 2014 r. po sukcesie w programie “Must Be The Music”, a teraz jest już prawdziwą gwiazdą, w czym z pewnością pomogła jej także ogromna popularność wielokrotnie nagradzanych reklam LINK4. Podobnie wspaniałe dziewczyny z zespołu The Chance: Agnieszka, Magda i Monika, z którymi fantastycznie nam się współpracowało. Po latach wspólnej owocnej pracy, pomyśleliśmy, że czas dać szansę nowym wschodzącym gwiazdom. Zorganizowaliśmy casting, który Sylwia i Daria wygrały bezapelacyjnie. Trzymamy kciuki za dziewczyny, ale już po pierwszych nagraniach widać, że efekt jest rewelacyjny – dodaje.
Jak podchodzą do takiego wyzwania młode artystki? Poprzeczka postawiona jest bardzo wysoko. Każdy nieraz nucił kultowe “dwa, dwa i siedem czwórek” w wykonaniu Kasi Moś. Teraz przyszedł czas na duet. Czy to duży stres, pytamy Sylwię Przetak: Oczywiście, na początku były obawy, jak się zgrają nasze głosy, no i wspólna choreografia to też wyzwanie, tym bardziej że nie znałyśmy się wcześniej. Na szczęście bardzo szybko się okazało, że dobrze się dogadujemy i praca na planie układała się doskonale.
To prawda – potwierdza Daria. – Atmosfera podczas nagrania była rewelacyjna. Pracowało się świetnie w gronie takich profesjonalistów. To była przyjemność. Obie zgodnie przyznają, że współpraca z LINK4 to dla nich duża szansa, by dać się poznać szerokiej publiczności. O ogromnej sile oddziaływania przebojowych reklam LINK4 świadczą liczne nagrody, w tym najbardziej prestiżowa Effie Awards.
Covery światowych wykonawców z wpadającymi w ucho zabawnymi tekstami okazały się strzałem w dziesiątkę. Mamy wypracowany format, który teraz prezentujemy w nowej odsłonie. Reklamy LINK4 zostały już kilkukrotnie nagrodzone prestiżowymi statuetkami Effie, przyznawanymi przez ekspertów z branży reklamowej za efektywność. Jestem pewna, że dziewczyny doskonale poradzą sobie z tak wysoko ustawioną poprzeczką – mówi Patrycja Kotecka, członek zarządu Towarzystwa Ubezpieczeniowego LINK4.
– Już nie możemy się doczekać pierwszych wrażeń widzów. Mamy nadzieję, że nasze wykonanie przypadnie publiczności do gustu – mówią z uśmiechem wokalistki.
My życzymy powodzenia i wielu hitów z LINK4! Nowe reklamy z Sylwią i Darią w rolach głównych możemy oglądać zarówno w You Tube, jak i w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
Materiał powstał z udziałem firmy LINK4.