Setki szkół, tysiące przemierzonych kilometrów, dziesiątki tysięcy filmów z ćwiczeniami. Już po raz drugi szkoły podstawowe z całej Polski zgłosiły się do projektu „Drużyna Energii”, w którym
gwiazdy sportu promują aktywność fizyczną, zarażając pasją najmłodszych. Od lutego do czerwca uczniowie walczą o spełnianie sportowych marzeń, niezapomniane lekcje WF-u z gwiazdami oraz cenne nagrody.

Reklama

Jeszcze więcej zabawy

Pomagają im w tym znani ambasadorzy. W tym roku do Marka Citki, Krzysztofa Golonki, Bartosza Ignacika i Krzysztofa Ignaczaka dołączyli Izabela Bełcik oraz Rafał „Lipek” Lipiński. Ona jest byłą siatkarką i ma na koncie ponad 300 meczów w reprezentacji Polski, z którą dwukrotnie sięgała po mistrzostwo Europy. On
uznawany jest za najlepszego dunkera świata i wzbogaci akcję o ćwiczenia z elementami koszykówki.
- Nie mogłem się doczekać startu drugiej edycji projektu – podkreśla Marek Citko, ambasador Drużyny
Energii. – Szczerze mówiąc, nie spodziewałem się, że aż tak nas to wciągnie. Te emocje, które widzimy w
szkołach i na przesyłanych filmikach są prawdziwe, u dzieciaków i nauczycieli czuć
pozytywną sportową energię. Fajnie, że dołączają do nas nowi ambasadorzy i będziemy mogli rozszerzyć
rywalizację o koszykówkę.

Dzieci kochają ruch

"Drużyna Energii to projekt, który poprzez zabawę zachęca dzieci do aktywności fizycznej", mówi Alicja
Barbara Klimiuk, p.o. prezesa Energi SA, mecenasa oraz inicjatora projektu. "W dobie pojawiających się co rusz kolejnych nowinek technologicznych, które nasi najmłodsi uwielbiają, nie powinniśmy zapominać o tym, jak ważną rolę w rozwoju młodego człowieka odgrywa właśnie sport. Pierwsza edycja projektu pokazała, że dzieci kochają ruch, a zmagania w sportowych drużynach, w duchu zdrowej rywalizacji, dają im mnóstwo radości. To tylko od nas - dorosłych zależy, czy zainteresujemy taką formą spędzania wolnego czasu naszych najmłodszych. Takim zaproszeniem do aktywności jest właśnie Drużyna Energii".

"W tym roku działamy według roku kalendarzowego, a nie szkolnego, ale nie zwalniamy tempa i emocji
będzie jeszcze więcej", zapewnia Robert Leszczyński, dyrektor marketingu sportowego New Balance
Polska, partnera technicznego projektu.

Reklama

Do pierwszej edycji Drużyny Energii zgłosiło się ponad 600 szkół. Finałowa setka co miesiąc walczyła o
wizytę ambasadorów. Uczniowie przesłali łącznie ponad 20 000 filmów z ćwiczeniami, a ambasadorzy
Drużyny Energii przejechali 2 200 kilometrów, odwiedzając kolejno: Olszyny, Żory, Gdynię, Kętrzyn i Łęg Probostwo.
Inicjatorem i mecenasem akcji jest Energa SA., organizatorem Air Sport, a partnerem technicznym – New Balance Polska. Za obsługę komunikacyjną projektu, tak jak w I edycji, odpowiada agencja marketingu sportowego Arskom.

Zobacz także
materiały prasowe
materiały prasowe/Adobe Stock
Reklama
Reklama
Reklama