Olivia Rodrigo, ulubienica generacji Z, została ambasadorką znanej marki kosmetycznej
Współpraca z Lancôme to kolejny wielki krok w jej karierze
Lancôme ogłosiło Olivię Rodrigo, amerykańską piosenkarkę i aktorkę, swoją nową globalną ambasadorką. Ten wybór bez wątpienia umocni więzi Lancôme z Generacją Z, której idolką jest artystka. Rodrigo, określana mianem głosu swojego pokolenia, inspiruje autentycznością, talentem oraz zaangażowaniem w działania społeczne. I właśnie to zwróciło na nią uwagę tego luksusowego brandu.
Olivia Rodrigo: globalny fenomen muzyczny
Olivia Rodrigo to trzykrotna laureatka nagrody Grammy, której debiut „Driver’s License” w 2021 roku podbił listy przebojów na całym świecie. Jej pierwszy album „Sour” stał się najczęściej odtwarzanym albumem kobiecym na Spotify, a drugi zatytułowany „GUTS”, zadebiutował na szczytach list przebojów, osiągając aż 4,1 miliarda odtworzeń na tej platformie. Dzięki pełnej szczerości i emocji muzyce, Olivia nawiązuje wyjątkową więź z milionami fanów, szczególnie z tymi młodymi.
Jej tegoroczna światowa trasa koncertowa „GUTS World Tour” obejmowała aż 95 koncertów w Ameryce Północnej, Europie, Azji, Australii i Wielkiej Brytanii. I wszystkie zostały wyprzedane na pniu. Jednak nie osiadła na laurach. Poza sceną Rodrigo zainicjowała bowiem fundację „Fund 4 Good”, wspierającą prawa kobiet oraz walkę z przemocą ze względu na płeć, przekazując część dochodów z biletów na cele charytatywne.
Dla tych fanów, którzy nie mogli pojechać na jej koncert, Netflix przygotował nie lada niespodziankę. Na platformie streamingowej można obejrzeć bowiem zapis koncertu Olivii Rodrigo w Los Angeles z trasy „GUTS”.
Jak sama napisała: „Jestem bardzo podekscytowana, że mogę podzielić się trasą GUTS z moimi fanami. Dla tych, którzy nie mieli okazji wziąć udziału w koncercie osobiście, teraz możecie zająć najlepsze miejsca w domu! A dla fanów, którzy ze mną wiwatowali, krzyczeli i tańczyli, cieszę się, że możemy to wszystko przeżyć jeszcze raz!”
Olivia Rodrigo ambasadorką Lancôme
Rodrigo, znana z promowania akceptacji i piękna wewnętrznego, doskonale wpisuje się w wartości Lancôme.
„W świecie pełnym nierealistycznych oczekiwań wobec kobiet ważne jest, aby akceptować swoją indywidualność. Lancôme to marka ponadczasowa, promująca piękno z wnętrza” – komentuje artystka.
Françoise Lehmann, Globalna Dyrektor Generalna Lancôme, podkreśla: „Olivia inspiruje i rezonuje z ludźmi na całym świecie. Jej autentyczność i pasja idealnie odzwierciedlają filozofię naszej marki”.
Jako ambasadorka Lancôme, Olivia Rodrigo stanie się twarzą kultowych produktów marki, takich jak Teint Idole Ultra Wear Care & Glow, Blush Subtil, czy L'Absolu Rouge Cream Lipstick. Już nie możemy się doczekać!