Reklama

Szwedzka sieciówka H&M znowu przełamuje stereotypy! Pamiętacie gdy do udziału w filmie reklamowym zaprosiła transseksualną byłą olimpijkę, Caitlyn Jenner, i gimnastyczkę z zespołem Downa? W najnowszej kampanii na jesień pod nazwą Fall Fashion też nie ujrzymy konwencjonalnych modelek. Nie będzie w niej też retuszu. Inspiracją do kolekcji była kobiecość w wielu wymiarach i naturalne piękno. W kampanii zobaczymy 72-letnią aktorkę i modelkę - Lauren Hutton, transpłciową modelkę - Hari Nef, modelkę i feministyczną aktywistkę - Adwoa Aboah oraz Fatimę Pinto, która profesjonalnie zajmuje się stereotypowo męską dyscypliną sportu - boksem. H&M celebruje różnorodność i pokazuje, że świat ma dużo więcej odcieni niż mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka. Modelki z kampanii Fall Fashion zmagały się z brakiem akceptacji dla swojej odmienności. Są silne i piękne. Co to znaczy normalność? - zdaje się pytać H&M. I słusznie! To kwestia, którą warto rozważyć. Zachęcamy do obejrzenia wideo kampanii!

Reklama

Polecamy też: Naturalna, czuła, bez retuszu. Niezwykła kampania. Kierunek - prawda!

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama