Reklama

Ile psów tyle osobowości! A każda z nich pasuje do innego człowieka. Z początkiem września ruszyła kampania Fundacji Zwierzęca Polana pod hasłem „Dopasowani Kompani”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem bezrefleksyjnej adopcji dorosłych psów i pokazanie, że pies i jego właściciel powinni być dopasowani też pod względem charakterologicznym. Słuszny cel wsparł aktor, Piotr Stramowski, oraz Anita Sokołowska i Mirosław Zbrojewicz.

Reklama

Na potrzeby kampanii stworzono 3 spoty reklamowe, które – co niezwykłe w kampaniach społecznych na temat bezdomnych psów – w lekki, humorystyczny sposób pokazują konsekwencje niedopasowania psa i człowieka. Rolę psów celowo zagrały psie lalki, będące awatarami prawdziwych, czekających na adopcję psów z Fundacji. Dzięki temu produkcja spotów nie została okupiona stresem realnych czworonogów.

Liczba bezdomnych psów rośnie w Polsce z roku na rok. Szacuje się, że na dzień dzisiejszy w schroniskach przebywa ich 100 tysięcy. Kolejne 400 tysięcy jest pod opieką fundacji działających na terenie naszego kraju. Adopcje głównie dotyczą psów młodych, a podstawą wyboru zwierzęcia są najczęściej czynniki czysto subiektywne, jak na przykład uroczy wygląd. Niestety wiele takich adopcji z powodu niedopasowania charakterów, stylu życia itd. kończy się powrotem psa do schroniska.

Polecamy też: Kasia Warnke i Piotr Stramowski pobrali się! Gdzie? Kiedy? Znamy szczegóły ich ślubu!

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama