Odkryj wiele dróg do bycia ikoną! Jesteśmy tego warte!
Marka L'Oréal Paris, od lat związana z Festiwalem w Cannes, w tym roku swoją obecnością świętuje kobiecą unikatowość
Festiwal w Cannes, jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie filmu, co roku przyciąga tłumy najważniejszych twórców: aktorów, reżyserów, producentów czy scenarzystów. Podczas 77. edycji wydarzenia na Lazurowym wydarzeniu można było spotkać m.in. Meryl Streep, Demi Moore, Janę Fondę, Emmę Stone czy Anyę Taylor-Joy.
Nie zabrakło też oczywiście rodzimych akcentów. Polski film „Dziewczyna z igłą” w reżyserii Magnusa von Horna zakwalifikował się do konkursu głównego i walczył o główną nagrodę na festiwalu (czyli Złotą Palmę). Scenariusz filmu powstał na podstawie prawdziwych wydarzeń, a czarno-białe zdjęcia wykonał polski operator Michał Dymek.
Bo każda z nas może lśnić jak prawdziwa gwiazda
Na czerwonym dywanie brylowała również Julia Wieniawa. Gwiazda z dumą ogłosiła, że została ambasadorką marki L’Oréal Paris w Polsce i świetnie bawiła się podczas festiwalu. Skrupulatnie relacjonowała swoją wyprawę, a zdjęcia jej kolejnych stylizacji obiegły wszystkie media. W kreacjach, których nie powstydziłyby się aktorki ze Złotej Ery Hollywood, z romantycznymi, retro falami i w starannie dobranym makijażu, prezentowała się wprost obłędnie.
Julia Wieniawa na zdjęciu z Evą Longorią.
25-latka uwielbia bawić się makijażem. Tym razem jednak – wraz z L'Oréal Paris – postawiła na klasykę. Marka już od 27 lat jest częścią Festiwalu w Cannes. Jako ekspert w dziedzinie makijażu, pielęgnacji skóry i włosów dba o największe gwiazdy i… o nas. Przygotowuje kobiety nie tylko na wielkie wyjścia, lecz także pomaga upiększyć i ułatwić nam codzienność.
W tym roku, podczas 7. edycji Festiwalu w Cannes, marka swoją obecnością świętuje kobiecą unikatowość. To drobne różnice, które sprawiają, że każda z nas jest wyjątkowa. Więcej! Każda z nas jest ikoną na swoich własnych zasadach. I każda z nas jest tego warta. Właśnie dlatego mottem L'Oréal Paris na tegoroczną edycję Festiwalu jest: Discover many ways to be an ICON! We’re worth it! (Odkryj wiele dróg do bycia ikoną! Jesteśmy tego warte!).
Jak podobała wam się Julia Wieniawa na czerwonym dywanie?
Materiał promocyjny marki L’Oréal Paris.