Reklama

Ta fotografia obiegła cały świat i z pewnością przejdzie do historii. Na jednym zdjęciu pojawiła się najstarsza i najmłodsza „twarz” znanej marki produktów żywnościowych dla dzieci. 92-letnia Anna poznała najmłodszego reprezentanta Gerbera, rocznego Lucasa Warrena. Jak doszło do tego niezwykłego spotkania?!

Reklama

Gerber łączy pokolenia

Dwie najbardziej rozpoznawalne „twarze” na świecie, dwa pokolenia właśnie się spotkały! Niedawno pisaliśmy o tym, że pierwszy raz dziecko z zespołem Downa wygrało konkurs marki Gerber i przez rok będzie pojawiało się w kampaniach reklamowych. Lucas Warren ma roczek i został wybrany spośród 140 tysięcy kandydatów! Z kolei pierwszym dzieckiem, którego wizerunku użyto do stworzenia logo marki była Ann Turner Cook. Wszystko dzięki przyjaciółce rodziny, która zgłosiła portret dwuletniej dziewczynki do konkursu. Kobieta w tym roku skończy 92 lata i mieszka w Tampie na Florydzie. Jest pisarką, doczekała się czwórki dzieci i pracowała jako wykładowczyni języka angielskiego.

Tym bardziej zdjęcie ze spotkania dwóch gwiazd marki Gerber poruszyło internautów i w zaledwie kilka godzin zyskało tysiące komentarzy. Symboliczną fotografię opublikował je wnuczek Ann. „Moja babcia była dzieckiem Gerbera. To zabawna drobnostka, która nigdy nie dała jej bogactwa ani nawet darmowych produktów. Ale w ubiegłym tygodni spotkała najnowszą, dziecięcą twarz marki, Lucasa. Jest uroczy”, napisał na Twitterze.

Podobno Ann i Lucas od razu się polubili! Maluch nie przyszedł w gości z pustymi rękoma. Miał dwa ciastka, z których jedno podarował staruszce. „To naprawdę wspaniała kobieta. Przebywanie w jej towarzystwie to przyjemność. Jesteśmy bardzo wdzięczni za to, że chciała się z nami spotkać”, relacjonowali rodzice chłopca.

Historia wyborów modeli, których wizerunek znajduje się na opakowaniach produktów Gerber sięga aż 1927 roku! Każdego roku marka wybiera dziecko, które uosabia długoletnie dziedzictwo firmy.

My grandmother was the Gerber baby. It was a funny bit of trivia, never made her rich or got us free strained peas or anything. But last week she got to meet the company's newest spokesbaby, named Lucas. Pretty pretttty cute. pic.twitter.com/u7ddWaM1Ed
— Chris Colin (@chriscolin3000) 4 czerwca 2018

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama