MasterClass – Sztuka konwersacji. Gościem Małgorzaty Domagalik była Dominika Kulczyk
Zobaczcie relację z tego wydarzenia!
W poniedziałek 9 kwietnia na 50. piętrze apartamentowca Złota 44, odbyło się trzecie spotkanie z nowego cyklu MasterClass - sztuka konwersacji, gościem Małgorzaty Domagalik była Dominika Kulczyk, szefowa Kulczyk Foundation.
To już trzecie spotkanie z cyklu Masterclass - sztuka konwersacji, tym razem gościem Małgorzaty Domagalik była Dominika Kulczyk. W trakcie kilkugodzinnego spotkania Dominika Kulczyk opowiadała uczestnikom wieczoru, o swoich zawodowych i prywatnych pasjach, o działalności charytatywnej, którą zajmuje się od lat, o przyjaciołach i domu rodzinnym. Dzieliła się swoimi przemyśleniami o mediach, o wartościach, jakie wpływają na takie a nie inne spostrzegania świata i swojego miejsca w nim. Tego wieczoru rozmowy toczyły się do późnych godzin nocnych. Padło wiele pytań na, które Dominika Kulczyk chętnie odpowiadała, z wrodzonym sobie wdziękiem i poczuciem humoru. Podczas spotkania dla gości zagrał Grzech Piotrowski polski muzyk, kompozytor i multiinstrumentalista. Kolację przygotował szef kuchni Maciej Siąkowski z Restauracji OLE. Do kolacji Anna Oleksak - coffee Ambasador, zaserwowała specjalnie dobraną kawę Nespresso do menu, a Piotr Wesołowski Ambasador Rémy Martin serwował drinki do deseru. Na koniec wieczoru pamiątkowe zdjęcia wykonał Szymon Szcześniak ambasador Fujifilm.
Kulczyk Foundation od września 2016 roku przeznaczyła na ten cel już ponad 16 milionów złotych.12 tysięcy dzieci w prawie 300 placówkach w całym kraju korzysta z programu, który zapewnia posiłki najbiedniejszym dzieciom.
Takie spotkania odbywają się raz w miesiącu. Zaplanowanych jest jeszcze 6 spotkań z aktywnym udziałem gości, które odbywają się raz w miesiącu. Kolejna rozmowa z gościem specjalnym Profesorem Jerzym Stuhrem już 21 maja 2018 roku. Bilety można nabyć na hitsalonik.pl.
Spotkania odbywają się dzięki wsparciu: Złota44, Nespresso, Albert Riele, Fuji Film, Noble Concierge, Archidzieło, Max Benjamin, Rémy Martin, Restauracje Plato, Genesis, Ole, Flaming&Co, Steinway&Sons, Stowarzyszenie im. Ludwiga von Beethovena. Partnerem produkcji wydarzenia była agencja Bloom box.