Reklama

Panuje powszechne przekonanie, że osoby starsze nie są korzystają zbyt często z nowinek technologicznych i nie działają aktywnie w mediach społecznościowych. Maria Winiarska zaprzeczyła jednak stereotypom i udowodniła, że kobieta po sześćdziesiątce może zostać influencerką i mieć tylu obserwatorów, o ilu większość z nas mogłaby jedynie pomarzyć.

Reklama

Maria Winiarska jest królową Instagrama

Maria Winiarska jest aktorką, ale na Instagramie przedstawia się jako „66-letnia influenserka z Warszawy”. Prywatnie jest żoną Wiktora Zborowskiego, z którym jest już 40 lat i mamą aktorki Zofii Zborowskiej. Jak opowiedziała Filipowi Chajzerowi w programie Dzień Dobry TVN, uroki Instagrama poznała, ponieważ chciała mieć dostęp do zdjęć swojej starszej córki, która mieszka w Brazylii. Po pewnym czasie polubiła media społecznościowe na tyle, że stała się w nich bardzo aktywna.

Teraz obserwuje ją już 44,1 tysiąca osób. Maria Winiarska wyznała jednak, że na początku opublikowanie jednego zdjęcia na Instagramie zajmowało jej cały dzień i potrzebowała do tego specjalnej przygotowanej ręcznie instrukcji. Odkryła, że kontakt z obserwatorami to dobry sposób na „zabicie czasu”. Cieszy się też, że dzięki temu łatwiej odnaleźć jej wspólny język w młodzieżą.

Reklama

Będziecie obserwować jej profil?

Reklama
Reklama
Reklama