Szokuje czy odkrywa piękno? Kontrowersyjna kampania marki L'Oreal
Nowa kampania „All Worth It” marki L’Oreal i fundacji Prince’s Trust założonej przez księcia Karola będzie walczyć z brakiem pewności siebie u młodych ludzi.
Kampania marki L'Oreal
W trwającym ponad dwie minuty filmiku widzimy aktorkę Helen Mirren, piosenkarkę Cheryl Cole, oblaną kwasem modelkę Katie Piper, youtubera Marcusa Butlera, laureatkę brytyjskiego X-Factora, Louisę Johnson, arabską blogerkę w hidżabie, Amenę, poruszająca się na wózku blogerkę Jordan Bone czy modelkę plus size, Jadę Sezer. Pośród 15 ambasadorów akcji znalazły się osoby o różnych figurach, kolorach skóry, wyznaniach i stopniach sprawności.
Na zjdęciu: ambasadorzy kampanii L'Oreal i fundacji Prince's Trust
„Wszyscy jesteśmy tego warci. To, co jest w nas inne, czyni nas pięknymi”, mówi w klipie Cheryl Cole.
Filmik otwiera trzyletnią współpracę marki z fundacją księcia Karola, Prince’s Trust. Według badań tej ostatniej, jeden na trzech młodych Brytyjczyków ma problemy z wiarą w siebie. Kampania ma im pomóc dzięki szkoleniom i internetowej platformie. Z programu ma skorzystać ponad 10 tysięcy Brytyjczyków.
Na zdjęciu: 33-letnia Cheryl Cole w kampanii marki L'Oreal i fundacji Prince's Trust. Piosenkarka jest w ósmym miesiącu ciąży z młodszym o dziesięć lat partnerem, Liamem Paynem z zespołu One Direction.
Polecamy też: Kobiety plus size odtwarzają reklamy znanych domów mody! Podoba wam się ta akcja?