Reklama

Nowa kampania „All Worth It” marki L’Oreal i fundacji Prince’s Trust założonej przez księcia Karola będzie walczyć z brakiem pewności siebie u młodych ludzi.

Reklama

Kampania marki L'Oreal

W trwającym ponad dwie minuty filmiku widzimy aktorkę Helen Mirren, piosenkarkę Cheryl Cole, oblaną kwasem modelkę Katie Piper, youtubera Marcusa Butlera, laureatkę brytyjskiego X-Factora, Louisę Johnson, arabską blogerkę w hidżabie, Amenę, poruszająca się na wózku blogerkę Jordan Bone czy modelkę plus size, Jadę Sezer. Pośród 15 ambasadorów akcji znalazły się osoby o różnych figurach, kolorach skóry, wyznaniach i stopniach sprawności.

Twitter L'Oreal

Na zjdęciu: ambasadorzy kampanii L'Oreal i fundacji Prince's Trust

„Wszyscy jesteśmy tego warci. To, co jest w nas inne, czyni nas pięknymi”, mówi w klipie Cheryl Cole.

Filmik otwiera trzyletnią współpracę marki z fundacją księcia Karola, Prince’s Trust. Według badań tej ostatniej, jeden na trzech młodych Brytyjczyków ma problemy z wiarą w siebie. Kampania ma im pomóc dzięki szkoleniom i internetowej platformie. Z programu ma skorzystać ponad 10 tysięcy Brytyjczyków.

Twitter Cheryl Cole

Na zdjęciu: 33-letnia Cheryl Cole w kampanii marki L'Oreal i fundacji Prince's Trust. Piosenkarka jest w ósmym miesiącu ciąży z młodszym o dziesięć lat partnerem, Liamem Paynem z zespołu One Direction.

Reklama

Polecamy też: Kobiety plus size odtwarzają reklamy znanych domów mody! Podoba wam się ta akcja?​

Reklama
Reklama
Reklama