Reklama

Na co dzień bardzo często zapominamy, jak ważne jest docenianie naszych bliskich. Czasem wystarczy kilka prostych słów – zwykły komplement. Właśnie dlatego powstała kampania „Prawdziwe historie smakują lepiej”.

Reklama

Główną ideą kampanii jest zwrócenie uwagi na istotę tego, co prawdziwe i naturalne. Podkreśla, że wartości te są ważne nie tylko w kontekście produktów, ale także w codziennym życiu. Tak jak jedzenie powinno być pozbawione ulepszaczy i konserwantów, tak i szczere relacje pomiędzy bliskimi „smakują lepiej”, gdy są autentyczne.

Starsza para, trzy przyjaciółki, ojciec i syn… Co myślą o swoich codziennych relacjach? Pomimo że okazywanie komuś uczuć zdaje się być oczywiste, przysparza nam wielu trudności. Zobacz, co powiedzieli na temat emocji, umiejętności ich wyrażania i budowaniu relacji z najbliższymi.

Akcja Powiedz coś miłego ma na celu zwrócenie uwagi na to, jak otwartość i życzliwość kształtują wzajemne relacje. Ma też sprowokować odbiorców do refleksji na temat ich stosunków z najbliższymi.

Chcemy, aby ludzie zatrzymali się na chwilę i zastanowili się nad tym, jak dużo mogą zmienić w naszym życiu tak prozaiczne rzeczy jak miłe słowo lub gest. Coś z pozoru prostego, wręcz błahego potrafi być nośnikiem znacznie mocniejszych i głębszych emocji, których często się boimy – mówi odpowiedzialny za kreację kampanii Andrzej Kostuś, dyrektor kreatywny agencji Sixtyone Yards.

Materiały prasowe

Kampania to część akcji wprowadzania na polski rynek nowej marki – Landliebe, wiodącej marki w branży produktów mlecznych w Niemczech.

Wszystko, o czym staramy się powiedzieć w tym eksperymencie – prostota, miłość, autentyczność – to wartości wpisane w DNA marki Landliebe – dodaje Kostuś. – Wierzymy, że w czasach, w których tradycyjna reklama staje się coraz mniej wiarygodna, pełne emocji prawdziwe historie lepiej dotrą do odbiorców i spotkają się z pozytywnym odbiorem.

Reklama

akcja społeczna

Reklama
Reklama
Reklama