Reklama

Czy Cannes jest gotowe na nową ambasadorkę L’Oréal Paris? Tegoroczny festiwal filmowy otwiera nowy rozdział w komunikacji uwielbianej przez kobiety marki kosmetycznej - do Grażyny Torbickiej dołącza podziwiana przez miliony fanów przedstawicielka pokolenia Z: Julia Wieniawa. W jaki sposób aktorka, wokalistka, influencerka i business woman wyraża wartości L’Oréal Paris?

Reklama

Kobieta L’Oréal Paris

Hasło "Ponieważ jesteś tego warta” towarzyszy marce od lat 70., kiedy wypowiedziała je aktorka Joanne Dusseau. Te kilka słów zwiastowało przewrót w podejściu do piękna. W wizji kobiecości proponowanej przez L’Oréal Paris, zadbany wygląd miał przede wszystkim zapewniać dobre samopoczucie i pewność siebie, a nie jak w dawnych kampaniach reklamowych - podziw partnera. Oficjalne ambasadorki marki miały inspirować, motywować, reprezentować kobiecą siłę.

W 2016 r. do grona kobiet wyróżnionych tym tytułem dołączyła pierwsza Polka, Grażyna Torbicka. Dziś do rodziny L’Oréal Paris dołącza najbardziej pracowita z polskich gwiazd młodego pokolenia - Julia Wieniawa. 25-latka perfekcyjnie łączy różne zawodowe wyzwania, brylując na scenie, na wielkim ekranie, w programach telewizyjnych i w sieci. Dla młodych klientek L’Oréal Paris może być przykładem nie tylko fizycznego piękna i nienagannego stylu, ale również uporu w dążeniu do realizacji marzeń.

"To bardzo ważny dla mnie dzień. Niezwykle wzruszona i zaszczycona pragnę was poinformować, że zostałam oficjalną polską ambasadorką absolutnie ikonicznej marki L’Oréal Paris. Cieszę się, że dołączam do grona tak wspaniałych i inspirujących kobiet, które od lat promują hasło „Jesteś tego warta”. Hasło, które ma w sobie ogromną moc i cały szereg znaczeń. Hasło, które towarzyszy mi od dziecka i z którym niezwykle się utożsamiam. Tak. Jestem tego warta. I jestem z tej współpracy ogromnie dumna” – podkreśla Julia Wieniawa.

mat. prasowe

Szczera, otwarta, ambitna

Dla Julii nie ma rzeczy niemożliwych. Debiutowała w Warsztatowej Akademii Musicalowej w Teatrze Muzycznym „Roma”, później przyszedł czas na pierwsze kroki aktorskie w telewizji, a w 2015 r. - pierwszy singiel. Ambitna nastolatka nie bała się podejmować kolejnych wyzwań, łącząc swobodnie światy teatru, kina i muzyki.

Świadoma wymagań współczesnego show-businessu zbudowała też społeczność, ponad dwa miliony fanów, którzy śledzą jej poczynania w social media. Ze swoimi followersami zawsze była szczera, pokazując cenie i blaski sławy oraz tytaniczną pracę, która pozwoliła jej tak wcześnie znaleźć się na szczycie. Julia często podkreśla znaczenia zdrowia, i fizycznego, i psychicznego, odsłaniając kulisy relaksującej domowej pielęgnacji czy podróży, w których nabiera sił na dalsze wyzwania.

Jej wszechstronność, talent oraz rola wzoru dla młodego pokolenia uczyniły ją głosem naszej młodszej klientki. Julia Wieniawa, kobieta inspirująca społeczność, wyraża pewność siebie idąc przez życie, przekonując nas, że jest tego warta. Jej wartości nie oddalają nas od marki, lecz zbliżają, stając się jej uosobieniem - komentuje Apostolos Maros, Dyrektor marketingu L’Oréal Paris w L'Oréal Polska & Bałtyki.

Teraz Julię Wieniawę czeka kolejne wyzwanie - reprezentowanie marki w roli oficjalnej ambasadorki. Jej siła, wszechstronność i odwaga, by podążać za marzeniami, stanie się przykładem dla milionów młodych kobiet.

Reklama

Materiał promocyjny marki L’Oréal Paris.

Reklama
Reklama
Reklama