Koniec z „efektem Kate”, pora na... Charlotte! Pokonała wszystkich członków royal family
Czterolatka jedną z najbardziej wpływowych osób na świecie
Księżniczka Charlotte jedną z najbardziej wpływowych osób na świecie! Choć ma zaledwie cztery latka, właśnie została uznana za osobę z najwyższym potencjałem reklamowym w brytyjskiej rodzinie królewskiej. Ile mogłaby zarobić na reklamie? Prawie o połowę więcej niż George i z pewnością zostawiła królową Elżbietę II daleko w tyle!
Księżniczka Charlotte - wartość reklamowa
Księżniczka Charlotte znalazła się na szczycie listy magazynu Redaer’s Digest, który bazując na obliczeniach ekspertów z branży reklamowej wyliczył na podstawie wpływów, który członek rodziny królewskiej przynosi brytyjskiej gospodarce najwięcej pieniędzy. Jedyna córka książęcej pary Cambridge pojawiła się w zestawieniu ze względu na wyczucie stylu. Choć sama nie dobiera sobie strojów, już nazywana jest ikoną mody. Dlaczego?
Niemal wszystko, w czym mała księżniczka pokaże się publicznie, automatycznie znika ze sklepowych półek. Dokładnie tak samo jest w przypadku księżnej Kate, której wpływ na świat mody nazywa się już „efektem Kate’. Wygląda na to, że dziś można mówić także o „efekcie Charlotte”. Choć szanse na to, żeby księżniczka kiedykolwiek wystąpiła w reklamie są niemal zerowe, to potencjał reklamowy Charlotte i tak będzie rósł wraz z jej wiekiem.
Na chwilę obecną wartość reklamowa córki Kate została wyceniona na… 5 miliardów dolarów. To najwyższa ocena wśród członków brytyjskiej monarchii. Co ciekawe, drugie miejsce w zestawieniu zajął starszy brat Charlotte, sześcioletni książę George. Na szczycie listy znajduje się także królowa Elżbieta II z majątkiem wartym około 550 milionów dolarów. Weźmy pod uwagę, że dzieci w rodzinie królewskiej nie mają jednoznacznie określonego majątku, ponieważ nie mają oficjalnych dochodów czy przypisanych spadków. Ich wartość oblicza się na podstawie wpływów dla brytyjskiej gospodarki. Wartość księcia Harry'ego i księcia Williama szacuje się na około 40 milionów dolarów.
Na czele królewskiej rodziny plasuje się jednak księżniczka Charlotte. To czyni ją, oczywiście teoretycznie, najbogatszym i najbardziej wartościowym członkiem rodziny królewskiej! Wiedzieliście o tym?
1 z 5
Jej styl jest niezmienny - księżniczka Charlottezawsze ma na sobie sukienkę, buty z paseczkiem oraz dobraną kolorystycznie spinkę z kokardką, a w chłodniejsze dni także rozpinany sweterek i rajstopki.
2 z 5
Na chwilę obecną wartość reklamowa córki Kate została wyceniona na… 5 miliardów dolarów. To najwyższa ocena wśród członków brytyjskiej monarchii. Co ciekawe, drugie miejsce w zestawieniu zajął starszy brat Charlotte, sześcioletni książę George.
3 z 5
Wygląda na to, że dziś można mówić także o „efekcie Charlotte”. Choć szanse na to, żeby księżniczka kiedykolwiek wystąpiła w reklamie są niemal zerowe, to potencjał reklamowy Charlotte i tak będzie rósł wraz z jej wiekiem.
4 z 5
Jedyna córka książęcej pary Cambridge pojawiła się w zestawieniu ze względu na wyczucie stylu. Choć sama nie dobiera sobie strojów, już nazywana jest ikoną mody. Niemal wszystko, w czym mała księżniczka pokaże się publicznie, automatycznie znika ze sklepowych półek.
5 z 5
Weźmy pod uwagę, że dzieci w rodzinie królewskiej nie mają jednoznacznie określonego majątku, ponieważ nie mają oficjalnych dochodów czy przypisanych spadków. Ich wartość oblicza się na podstawie wpływów dla brytyjskiej gospodarki