Reklama

Październik na całym świecie jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi, a więc czasem, w którym szczególną uwagę poświęca się profilaktyce, wczesnemu wykrywaniu i leczeniu. To niezwykle ważne inicjatywy, bo nadal rak piersi to najczęściej diagnozowanym nowotworem u kobiet. Dlatego właśnie teraz rusza wyjątkowa kampania społeczna Me, Myself & Touch przekonująca, że profilaktyka powinna zaczynać się w zaciszu własnego domu. W akcji wzięło udział 70 kobiet w różnym wieku i róźnych zawodów, w tym także gwiazdy: Małgorzata Kożuchowska, Beata Ścibakówna, Gabriela Muskała, Justyna Wasilewska, Iga Lis i Ola Hamkało.

Reklama

Kampania społeczna Me, Myself & Touch z udziałem gwiazd

Pomysłodawczynią kampanii i jednocześnie reżyserką spotu jest Tala Dolgowska - absolwentka Szkoły Wajdy, która do tej pory pracowała z takimi markami jak Miu Miu, MISBHV, YSL czy H&M. Jak podkreśla, jest to projekt bez podziałów i realizowany pro bono. Przyświeca mu idea, by kobiety z różnych środowisk połączyły siły, aby razem zrobić coś ważnego i potrzebnego.

„Samobadanie piersi powinno być nawykiem każdej kobiety. Powinno być także najważniejszym zabiegiem upiększającym. Dzięki temu każda z nas ma szansę zachować piersi, jeśli przyjdzie choroba. Bardzo spodobał mi się pomysł ME, MYSELF & TOUCH i połączenie samobadania piersi z plastycznością i pięknem tańca. Swoim aktywnym udziałem w tej niestandardowej profilaktycznej inicjatywie chcę powiedzieć wszystkim kobietom, że dbanie o siebie jest ważne i piękne” mówi Pani Elżbieta Kozik, Prezeska Stowarzyszenia PARS.

„Chciałabym, aby ten spot przypomniał każdej kobiecie, niezależnie od wieku, że w codziennej gonitwie często zapominamy, iż czasem potrzeba tylko chwili uważności, by zadbać o siebie. To dla mnie osobisty temat, ponieważ moja mama zmarła na raka piersi, a ja sama regularnie się badam. Mam nadzieję, że ta kampania dotrze do jak największej liczby kobiet” mówi reżyserka.

Reklama

Oprócz samego spotu, kampanii towarzyszy profil na Instagramie @me_myself_touch oraz porozklejane w ponad 50 warszawskich lokalach naklejki. Umieszczone w dobrze widocznych miejscach, takich jak lustra czy witryny, mają przypominać o uważnym spojrzeniu na siebie. Znajduje się na nich kod QR, który automatycznie kieruje do Instagrama kampanii.

Reklama
Reklama
Reklama