Anja Rubik została ambasadorką Magnum RUBY!
Tak pięknej kampanii lodów jeszcze nie widzieliście!
Anja Rubik jest bez wątpienia najsłynniejszą na świecie polską modelką. Chodziła na wybiegach największych projektantów mody oraz występowała w kampaniach luksusowych marek. Trudno nawet zliczyć, ile razy pojawiła się na okładce „Vogue”. Anja osiągnęła spektakularny sukces, o którym większość osób może tylko pomarzyć. Jednak gwiazda jest nie tylko piękna, ale przede wszystkim inteligentna, charyzmatyczna i odważna. Postanowiła wykorzystać swoją rozpoznawalność i założyła fundację #sexededpl, której misją jest seksualna edukacja Polek i Polaków. To właśnie osobowość i zaangażowanie Anji sprawiły, że słynna modelka została polską ambasadorką nowych lodów Magnum RUBY!
Magnum RUBY x Anja Rubik
Marka Magnum uwielbia udowadniać, że w przekraczaniu granic przyjemności nie ma sobie równych, dlatego w tym roku wprowadziła na rynek światową innowację w kategorii lodów. Magnum RUBY to lody oblane rubinową czekoladą czwartej generacji ze starannie wyselekcjonowanych ziaren kakaowca. Wybór Anji Rubik na polską ambasadorkę nowego produktu był oczywisty. Modelka jest ikoną wolności oraz przekraczania granic, podobnie jak Magnum. Czy jakakolwiek inna marka może pochwalić się pysznymi lodami oblanymi różową czekoladą?:)
„Nie mogliśmy wymarzyć sobie lepszej ambasadorki do tak innowacyjnego i przełamującego granice produktu niż Anja Rubik. Anja kocha przekraczać granice, jest bezkompromisowa, odważną i niezależną aktywistką. Od wielu lat ciężko pracuje na swoją pozycję i wizerunek, ale jednocześnie umie korzystać z życia i nie ogląda się na innych. Ma swoją misję i konsekwentnie dąży do celu, dokładnie tak jak marka Magnum. Anja jest wzorem i przykładem do naśladowania”. – tak mówi o nawiązanej współpracy kierownik marketingu marki Magnum w Polsce, Joanna Orzechowska.
Kampania Anji Rubik dla Magnum RUBY
Kampania z udziałem Anji Rubik jest po prostu… piękna. Patrząc na nią, aż trudno uwierzyć, że jest to „tylko” reklama lodów. Nam zdecydowanie bardziej przypomina kampanię luksusowego domu mody. Jest zmysłowa, sensualna i bardzo elegancka. Dominującym kolorem jest oczywiście róż, który nawiązuję do nowych lodów Magnum RUBY. Fotograf Marcin Kempski uchwycił naturalne, kobiece piękno i seksapil Anji w połączeniu z kuszącym i intrygującym gestem zaproszenia do… przekroczenia granicy przyjemności.
Hasło kampanii #przekroczgraniceprzyjemnosci nie jest przypadkowe – lody Magnum RUBY to po prostu inny wymiar smaku. Rubinowa czekolada została stworzona przez szwajcarską firmę Barry Callebaut, która słynie z wysokiej jakości wyrobów z ziarna kakaowego. Jej proces twórczy trwał aż 13 lat! Jednak udało się i 80 lat od wynalezienia białej czekolady, pojawił się jej czwarty rodzaj, o naturalnie rubinowym kolorze i delikatnie jagodowym smaku. Bez sztucznych barwników i aromatów. Jest to innowacja na światową skalę, która jest również przykładem przekraczania granic smaku i przyjemności. Czekolada RUBY nie jest ani gorzka, ani mleczna, ani słodka. Ma swój niepowtarzalny, naturalny, zupełnie nowy smak, który trzeba go po prostu spróbować! Warto podkreślić, że tylko lody Magnum mogą być oblane tą pyszną, różową czekoladą.
Akcja #PrzełamLody
Misją Magnum jest, aby ludzie żyli odważnie i świadomie. Co najważniejsze, nie są to puste marketingowe slogany. Marka realnie angażuje się w działania na rzecz edukacji seksualnej, dlatego została partnerem akcji Anji Rubik #PrzełamLody. O co w niej chodzi? Seksuolodzy, lekarze i terapeuci zostali zaproszeni do dyskusji na platformie #sexedpl, która jest miejscem, gdzie można zwrócić się z wątpliwościami, uzyskać fachową pomoc czy poradę z zakresu antykoncepcji, zdrowia i samoakceptacji. Założenie jest proste — interaktywna i anonimowa forma dyskusji ma zapewnić poczucie bezpieczeństwa, ale też uwolnić od wstydu i zahamowań.
„Znalazłam partnera, który odważył się nam pomóc, jest to fantastyczna marka Magnum. Razem ruszamy z akcją, która nazywa się #przelamlody. Przełamujemy tabu, przełamujemy ciszę, strach i wstyd. W naszej kulturze mamy silnie zakodowany wstyd. Wstydzimy się pytać, wstydzimy się poruszać drażliwe tematy. Teraz mamy trzy anonimowe life czaty tygodniowo: we wtorek, środę i niedzielę. Obliczyliśmy, że będziemy w stanie odpowiedzieć na ponad 1200 pytań miesięcznie” – powiedziała Anja Rubik w wywiadzie dla Viva!.
Viva! uwielbia odważne osoby, takie jak Anja Rubik oraz marki, które angażują się w mądre i potrzebne działania!
Materiał powstał z udziałem marki Magnum