„Dzisiaj odzyskujemy naszą tożsamość i to czym jesteśmy”. „Playboy” powraca do nagich sesji
„Playboy’’ ogłosił powrót do nagich sesji, z których w ubiegłym roku zrezygnował. Jak przyznał dyrektor kreatywny, Cooper Hefner, ta decyzja była błędem.
„Dzisiaj odzyskujemy naszą tożsamość i to czym jesteśmy”, napisał Hefner na Twitterze. Przez rok magazyn nie publikował nagich sesji, co sprawiło, że sprzedaż gazety nie zadowalała jego wydawców. Wraz z wydaniem nowego numeru, rozpoczęła się kampania promocyjna. Zapowiedź nowej okładki została podpisana hasztagiem #NakedIsNormal.
Na łamach „Playboya’’ ponownie pojawią się rubryki takie jak „Filozofia Playboya’’ oraz „Dowcipy imprezowe’’. Średnia sprzedaż kultowego magazynu, który zadebiutował w grudniu 1953 roku, wynosi 700 tysięcy egzemplarzy.
Bohaterką nowej okładki jest Elizabeth Elam.
Zobacz też: Edyta Zając zdradza, z kim zaprzyjaźniła się w programie "Agent" i czy żałuje udziału w show! WIDEO