Reklama

Fani „Love Actually” będą zachwyceni! Powstanie krótkometrażowy sequel tej kultowej produkcji, który wesprze działania brytyjskiej fundacji charytatywnej.

Reklama

„Red Nose Day Actually”, czyli charytatywna wersja „Love Actually”

Kolejna odsłona „Love Actually” („To właśnie miłość”) nie będzie pełnometrażowym filmem fabularnym, tylko krótkim 10-minutowym wideo wyprodukowanym dla brytyjskiej organizacji Comic Relief. Za kamerą ponownie stanie Richard Curtis, który wyreżyserował film „Love Actually”. W „Red Nose Day Actually”, bo tak będzie się nazywała produkcja, zobaczymy aktorów z kinowej wersji: Keirę Knightley, Hugh Granta, Colina Firtha, Liama Neesona, Billa Nighy’ego (który wygrał statuetkę BAFTA za rolę w oryginale) i Rowana Atkinsona.

Facebook Comic Relief Red Nose Day

Na zdjęciu: Julia Roberts wspiera Red Nose Day, 2016 rok

Skąd pomysł na kontynuację „Love Actually”?

Skąd ten pomysł? Richard Curtis, który jest jednym z założycieli organizacji Comic Relief, już wcześniej kręcił specjalne filmiki z okazji Red Nose Day (Dnia Czerwonego Nosa), bowiem zwieńczeniem odbywających się od 1988 roku Dni Czerwonego Nosa, gdy zbierane są pieniądze na cele charytatywne, jest wieczorne show w telewizji. Co roku w akcję angażują się największe gwiazdy, podobnie jak w przypadku finału WOŚP w Polsce.

Najwyraźniej w tym roku Richard Curtis uznał, że „Love Actually”, które podbiło kina od USA po Azję w 2003 roku, zwróci uwagę oczy większej liczby widzów na działalność fundacji. I miał rację, bo o sequelu „Love Actually” piszą media na całym świecie.

„Nigdy nie marzyłem o napisaniu kolejnej części „Love Actually”, ale pomyślałem, że fajnie byłoby wyprodukować 10-minutowy filmik, który pokazywałby, co aktualnie dzieje się z bohaterami”, powiedział w jednym z wywiadów Richard Curtis.

Facebook Comic Relief Red Nose Day

Na zdjęciu: Heidi Klum wspiera Red Nose Day, 2016 rok

Kiedy emisja „Red Nose Day Actually”?

10-minutowy film na podstawie „Love Actually” zostanie wyemitowany przez brytyjską telewizję BBC One 24 marca (wtedy wypada Dzień Czerwonego Nosa w Wielkiej Brytanii), zaś amerykański gigant NBC pokaże go z okazji amerykańskiego Dnia Czerwonego Nosa, który przypada na 25 maja. W zeszłym roku Comic Relief pobił rekord. Organizacji udało się zebrać prawie 100 milionów funtów.

Reklama

Polecamy też: Sherlock Holmes na topie! Zdobył tytuł najbardziej lubianej postaci telewizji BBC​

Reklama
Reklama
Reklama