Odkryj Festiwal Filmowy w Cannes z Mastercard®
Śledź przebieg Festiwalu razem z Viva!

Mastercard® od lat wspiera kino na światowym poziomie, dlatego w tym roku po raz kolejny jest partnerem prestiżowego Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes. Przygotuj się na bezcenne festiwalowe przeżycia z Mastercard®!
Kino nakręca emocje
Magia kina nie kończy się na ekranie, szczególnie na największych festiwalach filmowych – takich jak ten w Cannes. W ciągu najbliższego miesiąca do Francji zawitają najbardziej znane gwiazdy kina, a historie filmowych bohaterów dostarczą widzom inspiracji w życiu codziennym. Mastercard® jest ambasadorem zarówno bezcennych przeżyć, jak i sztuki filmowej, dlatego w tym roku po raz kolejny jest partnerem Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes i innych europejskich festiwali – w Berlinie i Wenecji, a także w Krakowie, w którym niedawno przeżywaliśmy niesamowite emocje na Festiwalu Mastercard® OFF Camera.
Filmowe Lazurowe Wybrzeże
W tym roku już po raz 72. oczy świata filmu zwrócą się w stronę magicznego Lazurowego Wybrzeża. Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Cannes przyciąga kinomaniaków z całego świata – tak samo twórców, jak i widzów. Między 14 a 25 maja najbardziej cenieni filmowcy zaprezentują swoje najnowsze filmy. Tegoroczną edycję festiwalu rozpocznie pokaz filmu Jima Jarmuscha „The Dead Don’t Die”, który zawalczy o Złotą Palmę. W Konkursie Głównym zobaczymy też filmy Pedro Almodóvara, Kena Loacha, Xaviera Dolana czy braci Dardenne, a także wyczekiwany film Quentina Tarantino „Once Upon a Time in Hollywood”. Na wszystkich wielbicieli dobrego kina czekają ogromne filmowe emocje!
Śledźcie na bieżąco festiwalową relację naszej ekipy i nie przegapcie żadnego ważnego wydarzenia!

Materiał powstał we współpracy w Mastercard
Zobacz także
L'Oréal Paris partnerem Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes
Współpraca reklamowa
Galeria
Pokazywanie elementów od 1 do 3 z 12
Akcje
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 17
Fale, tafla, zwiększona objętość. Air Wand to domowy stylista włosów!
Współpraca reklamowa