Po miesiącu od premiery linii makijażowej Rihanny - Fenty Beauty piosenkarka zarobiła na niej 72 mln dolarów! To trzy razy więcej, niż w tym samym czasie wpływa na konto młodej Kylie Jenner. Co stoi za spektakularnym sukcesem piosenkarki?
Fenty Beauty kontra Kylie Cosmetics
Postanowiliśmy przyjrzeć się sprawie z bliska. Oto dowody na to, że Kylie może mieć niedługo spore kłopoty!
- Kylie zaczęła od sprzedaży kilku kosmetyków do ust, a Rihanna od razu wprowadziła na rynek całą linię makijażu! Można w niej znaleźć podkłady, rozświetlacze, korektory, szminki, błyszczyki, produkty do oczu, a nawet pędzle! Czyli jednym słowem wszystko, co może być potrzebne do wyczarowania looku a la Rihanna.
-
Wiele kobiet zarzuca Kylie, że produkuje kosmetyki dla wąskiej grupy odbiorców, głównie z jasną skórą. Z kolei Rihanna stawia na ciemnoskóre kobiety i daje do wyboru aż 40!!! odcieni podkładu. Dzięki temu każdy może malować się jak Riri. A sprzedaż rośnie:-) Fot. Instagram@badgalriri/Instagram@kyliejenner
- Kelly sprzedaje swoje kosmetyki tylko na własnej stronie internetowej. Rihanna z kolei także w Sephorach. Na razie głównie w Stanach Zjednoczonych, ale ekspansja na świat już trwa. W przyszłym roku Fenty Beauty ma zawitać także do Polski:-)
- Kwestia jakości. Wiele osób zarzuca kosmetykom Kylie, że daleko im do ideału. Rihanna weszła w kooperację z globalną firmą Kendo odpowiedzialną za tak znane marki jak Marc Jacobs czy Kat Von D Beauty, która niedawno zadebiutowała w Polsce. Dzięki temu ma dostęp do najlepszych laboratoriów i najlepszych specjalistów. A to z kolei sprawia, że cały świat zachwyca się jakością produktów Fenty Beauty.
Nic więc dziwnego, że Kylie Cosmetics notuje ponad 30% straty... Kolejne miesiące pokażą jaki będzie dalszy los marek obu celebrytek i czy Rihanna na stałe zdeklasuje Kylie.
Zobacz także: Metaliczny makijaż na jesień - Kylie Jenner i Kim Kardashian kochają ten trend! Zobacz, jak się nim bawić!