ZE ŚWIATA URODY

Unikaj tych produktów, a będziesz mieć ciało jak Jennifer Lopez!

Zdradzamy tajniki diety J.Lo!

Marta Cieplak 11 kwietnia 2019 07:55
Dieta Jennifer Lopez
Fot. Instagram@jlo

Za każdym razem gdy patrzymy na zdjęcia Jennifer Lopez w bikini albo w stroju z odkrytym brzuchem nie możemy uwierzyć, że gwiazda ma 49, a nie 29 lat! Bo takiego jędrnego i seksownego ciała mogą jej pozazdrościć o połowę młodsze koleżanki z Hollywood. I nie tylko one! Jednak to nie tylko zasługa genów, ale przede wszystkim ciężkiej pracy: przestrzegania restrykcyjnej diety i regularnych treningów. Wprowadź je w życie, a sama szybko zauważysz efekty!

Dieta Jennifer Lopez

Jeśli marzysz o podobnej sylwetce jeszcze w te wakacje, pora wziąć się do pracy. Zacznij od diety sprawdzonej przez J.Lo. Oto zasady, jakich przestrzega:

1. Pij dużo wody

To dla niej absolutna podstawa. Pije więc wodę przez cały dzień, ale w szczególności przed i po treningu. Wtedy wie, że jej organizm może dać z siebie wszystko, a potem właściwie się zregenerować.

2. Unikaj kofeiny i alkoholu

Jennifer wie, że równie ważne jak to, co dostarcza do swojego organizmu jest to, czego mu nie daje. A mowa tu przede wszystkim o kawie. „Nie miałam kofeiny w ustach od lat” przyznała w wywiadzie dla Hollywood Life.  A jej dietetyczka, Haylie Pomroy, zdradziła, że gwiazda zrezygnowała także z picia alkoholu.

3. Stawiaj na jakość

Jennifer od lat je bardzo zdrowo. Kupuje tylko świeże warzywa i owoce z organicznych upraw, najwyższej jakości białko. Wie, że w ten sposób zapewnia swojemu organizmowi najlepsze „paliwo”. A to jest jej potrzebne, bo pracuje niezwykle intensywnie.

4. Nigdy nie łam reguł

Jennifer nie pozwala sobie na dietetyczne grzeszki. Nawet jeśli wychodzi do restauracji to wybiera te rzeczy, które są wpisane w jej codzienną dietę. „Większość restauracji oferuje niskokaloryczne dania, więc wybieram te, które pasują do mojego stylu życia. Zazwyczaj jest to sałatka albo ryba z warzywami. Do tego w czasie posiłku wypijam duże ilości wody” powiedziała w rozmowie z Hello.

5. Jedz dużo warzyw i ryb, unikaj węglowodanów

Jennifer właściwie codziennie je na lunch grillowaną rybę, do tego cukinię, brokuły lub sałatę z sosem vinegret. Z kolei na kolację proteiny wymieszane z quionoa. „Smakuje jak ryż z fasolą, na którym się wychowałam. Lubię też wieprzowinę i kurczaka. Szczególnie po portorykańsku!” powiedziała w Hollywood Life. I choć może się to wydawać nudne i bardzo restrykcyjne, to najwyraźniej Jennifer to nie przeszkadza. Jej dieta dopuszcza też ciemny ryż i bataty.

6. Przekąski? Tylko zdrowe!

Aktorka wie, że czasem każdy musi sobie pozwolić na podjadanie.  Ale nigdy nie sięga po chipsy ani po orzeszki! „Lubię relaksować się z moimi dziećmi po treningu. Wtedy lubimy coś razem przegryźć. Dlatego mam zawsze przy sobie warzywa i owoce” powiedziała w jednym z wywiadów. Przyznaje się też do spożywania proteinowych przekąsek, które ratują ją w sytuacjach kryzysowych.

Jak widać nie są to ogromne wyrzeczenia. Wystarczy zrezygnować z cukrów i węglowodanów prostych, a zamienić je na dużą ilość warzyw. Warto spróbować!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Good night/Good Morning 🌓

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

🥤

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

Wideo

Poznaj historię miłości Agnieszki Woźniak-Starak i jej męża Piotra!

Polecamy

Top

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

Magda Mołek o pięknym, ale i trudnym macierzyństwie, a także Katarzyna Grochola z mężem o swoim tajnym ślubie…