A to nie jedyny znany mężczyzna, który się maluje!

Aleksandra Charzewska 10 stycznia 2019 19:12

Na liście najseksowniejszych mężczyzn świata David Beckham zawsze znajduje się w pierwszej dziesiątce. Ten przystojny, dobrze zbudowany blondyn swoim nieodpartym urokiem zawrócił w głowie wielu kobietom na całym świecie. Na najnowszej okładce magazynu Love możemy zobaczyć go jednak w zupełnie nowej, nie znanej dotąd odsłonie...

David Beckham w zielonym makijażu

Zielone cienie do powiek, a do tego czarna kreska? Czemu nie! Wygląda na to, że David Beckham nie boi eksperymentować się ze swoim wizerunkiem. Co na to jego żona? Victoria jest zachwycona! Na swoim Instagramowym profilu zachwycała się zdjęciem okładkowym męża. Zdania fanów są jednak podzielone…

Wiele obserwatorów pisało, że zdjęcie jest dowodem na to, że David Beckham po prostu nie może wyglądać źle. Inni zaś uważają, że sportowiec wywołuje niepotrzebne zamieszanie i ojej uje sobie męskości.

W wywiadzie David wyznaje, że ostatnio założył nawet własną markę z kosmetykami do pielęgnacji - House 99. W asortymencie House 99 znajdą się kremy nawilżające, peelingi i olejki do brody. W branży  kosmetycznej powstaje coraz więcej marek dedykowanych jedynie mężczyznom, a te, które znane są głównie z kosmetyków kobiecych wypuszczają specjalne linie. W taki sposób postąpiły już między innymi marki Chanel czy Tom Ford.

David Beckham nie jest jednak jedynym mężczyzną w show-biznesie, który nie stroni od kosmetyków. Kto jeszcze lubi się malować?  

1/7
męski makijaż
Copyright @Love Magazine
1/7

Ta okładka wzbudziła spore zamieszanie! Pod opublikowanym na Instagramie postem pokazującym nowe wydanie magazynu ,,Love" pojawiło się mnóstwo komentarzy. Internauci sprzeczali się ze sobą, czy postawa byłego piłkarza jest nowatorska i odważna, czy odwrotnie - niestosowna i zwyczajnie głupie.

2/7
męski makijaż
Copyright @Redferns via Getty Images
2/7

Marilyn Manson to król męskiego makijażu. Wybielona cera, ciemny odcień na ustach i czarna kredka na powiekach to jego znaki rozpoznawcze. Artysta od wielu lat pozostaje wierny swojemu ekstrawaganckiemu wizerunkowi i nie zważa na niepochlebne komentarze.

3/7
męski makijaż
Copyright @FaceToFace/REPORTER
3/7

Na ekranie Johnego Deepa widzieliśmy już w rozmaitych makijażach, poza nim aktor zawsze decyduje się ten sam look - obrysowane czarną kredką oczy. Nie tylko na czerwonym dywanie, ale także w codziennej sytuacji można złapać aktora w jego ulubionym makijażu.

4/7
męski makijaż
Copyright @FaceToFace/REPORTER
4/7

Gdy był młodszy, malował się zdecydowanie częściej i nie rozstawał z czarną kredką do oczu. Teraz Jared Leto nakłada na twarz kolorowe kosmetyki głównie do sesji zdjęciowych czy ról filmowych. Najbardziej charakterystyczny look prezentował jako Joker - postać z filmu ,,Legion Samobójców".

5/7
męski makijaż
Copyright @Rex Features/East News
5/7

Cody Fern to australijski aktor, reżyser i scenarzysta, który podczas tegorocznej gali rozdania Złotych Globów zaskoczył ekstrawaganckim lookiem. Jego czerwono-dywanowe wizaże doczekały się nawet internetowych tutoriali.

6/7
męski makijaż
Copyright @Doug Peters/EMPICS Entertainment/EAST NEWS
6/7

Podkreślone ciemnym cieniem oczy to charakterystyczny element wizerunku Billiego Joe Armstronga. Również poza sceną czy oficjalnymi wyjściami muzyk nie unika kosmetyków. Przyciemnione oczy to konieczność!

7/7
męski makijaż
Copyright @Getty Images Europe
7/7

Kolejnym mężczyzną w Hollywood, który nie stroni od makijażu jest Russell Brand, były mąż piosenkarki Katy Perry. Brytyjski komik tak, jak poprzednicy często decyduje się na podkreślenie oczu czarną kredką.

Wideo

Justyna i Jakub Przygońscy: „jesteśmy zapracowanymi rodzicami”. Tak zmieniły ich dzieci

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

One nas inspirują! Kobiety sukcesu, w wieku od 30 plus do 70 plus: KAMIŃSKA, DERESZOWSKA, SWOROWSKA, KASPRZYK, DUDZIAK w szczerych, zaskakujących rozmowach o dojrzałości, poczuciu atrakcyjności i seksualności. „Wiek nie ogranicza apetytu na seks”, mówi wybitny seksuolog ANDRZEJ DEPKO i przełamuje tabu. IRIS APFEL ikoną stylu została po... osiemdziesiątce. Prowokuje: „Młodość jest przereklamowana!”. 88-letnia JOAN COLLINS i 56-letni PERCY GIBSON burzą stereotypy o związku starszej kobiety z młodszym partnerem. W cyklu PODRÓŻE wyprawa do indyjskich spa i centrów duchowych po młodość.